فروشگاه اینترنتی لباس فیزا پلی بین تولید کنندگان مطرح پوشاک ترک و اروپایی و خریداران در ایران است . از سال 1392 به عنوان نمایندگی فروش آنلاین برندهای معتبر ترک در ایران با سر فصلهای کالایی انواع مدل لباس و پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی، لوازم اتاق خواب و لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس و آغاز به کار نموده است. فیزا با بیش از 100 هزار مشتری از پیشگامان فروش آنلاین پوشاک در ایران است.

یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی لباس فیزا برای رضایت مشتریان، فراهم کردن تنوع محصولی زیاد (بیش از 20 هزار محصول) از برند های معتبر دنیا از جمله ال سی وایکیکی (LC Wakiki)، دفاکتو (Defacto)، کوتون (Koton)، آدیداس (Adidas)، نایک (Nike)، زارا (Zara)، مدانیسا (Modanisa)، ترندیول (Trendyol) و بسیاری دیگر است.

ما در فروشگاه اینترنتی فیزا سعی کرده ایم محصولاتی را به سبد کالایی فیزا اضافه کنیم که در برگیرنده تمامی سلیقه ها و سنین باشد. این محصولات شامل “انواع مدل های متنوع مانتو و تونیک زنانه، پیراهن مردانه و پیراهن زنانه، مدل های لباس مجلسی زنانه، سوئیشرت مردانه، شلوار لی (جین)، لباس زیر و راحتی، کفش های اسپرت و مجلسی و راحتی مانند کتونی و کفش های تخت زنانه، سارافون زنانه، لباس سایز بزرگ زنانه و حتی انواع مدل لباس بچگانه پسرانه و دخترانه و نوزادی و کوله پشتی مردانه و… با قیمت های حراج می باشد.

شایان ذکر است کلیه اقدامات تاسیس و راه اندازی پس از طی مراحل قانونی ومطابق با قانون ثبت موسسات تجاری در ایران صورت گرفته و فروشگاه اینترنتی فیزا دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و مشتریان فیزا دارای حقوق کامل مندرج در آئین نامه های مربوط به خرید از راه دور می باشند.تلاش ما ساختن سایتی همانند آمازون در ایران است.