آقایان کی جذابتر می شوند

توصیه هایی برای شیک پوشی آقایان

در مقاله قبل به بررسی خانم ها کی جذاب تر می شوند پرداختیم . آقایان را هم فراموش نکردیم در اینجا نکاتی پیرامون خوش تیپی آقایان را بیان می کنیم.

آقایان نیز همانند خانمها علاقه مند به خوش پوشی و شیک پوشی هستند. و دوست دارند همانند بازیگران لباس مرتب بپوشند.

نوع پوشش تاثیر زیادی در روابط دارد بطوریکه می بینیم سیاستمداران و مردان بزرگ همیشه با پوششی خاص دیده میشوند.

در تلویزیون بارها یک سیاستمدار را با یک استایل خاص در مذاکرات مشاهده می کنیم. آیا این مردان بزرگ فقط یک دست لباس دارند؟  خیر آنها تاثیر نوع پوشش را در مذاکرات می دانند و متناسب با آن لباس می پوشند.

حال ببینیم آقایان کی جذابتر می شوند.

موارد خوش تیپی آقایان

1- پوشیدن کت و شلوار

این نوع پوشش که یک نوع لباس کلاسیک محسوب می شود سالیان زیادی است که آقایان را جذاب و شیک نشان میدهد و هیچگاه کنار گذاشته نشده است. هر شخصی که برای اولین بار پوشیدن کت و شلوار را تجربه کند به این نتیجه میرسد که با این پوشش به حس فوق العاده ای دست پیدا می کند. و گویی زندگی تازه ای را شروع کرده است.

چنانچه تا به حال کت و شلوار نداشته اید سعی کنید یک دست کت و شلوار تهیه کنید رنگ آن را طوری انتخاب کنید که با بیشتر رنگها ست شود مانند خاکستری یا طوسی. برای حضور در جلسات مذاکره مانند خواستگاری و بله برون از کت و شلوار سرمه ای با پیراهن سفید استفاده کنید تا تاثیر مثبت خود را در جلسه ببینید.

2- شلوار سبک و راحت حوله ای

اگر می خواهید در ظاهر و استایل خود تغییراتی ایجاد کنید از شلوارهای فرانسوی حوله ای استفاده کنید حتما نتیجه مطلوب می گیرید. می توانید با این شلوارها بیرون از خانه کتانی های رنگی بپوشید.

3- رو کفشی زیبا

یکی از نگرانیها و دغدغه های آقایان بخصوص در مناطق پر بارندگی کثیفی کفش پس از بارندگی است. این موضوع می تواند رویداد بغرنجی برای هر شخص خوش تیپ باشد . شما با قرار دادن یک روکفشی روی کفشتان می توانید در همه حال استایل خودتان را حفظ کنید و همیشه خوش تیپ بمانید.

4- کیف چرمی کار

هر مرد خوش تیپی به یک کیف چرمی نیاز دارد . اگر باور ندارید کیفی تهیه کنید و با آن استایل خود را تکمیل کنید. تا خود به این موضوع پی ببرید. برداشت دیگران از شما با به همراه داشتن این نوع کیفها این است که شما به کارتان اهمیت میدهید و همینطور به استایلتان.

توصیه دیگری که برای آقایان دارم این است که هرگز زیر پیراهن سفید ، زیرپیراهنی نپوشند.

 

آقایان کی جذابتر می شوند
پیراهن مردانه آبی روشن یقه ساده CAZADOR 10225
آقایان کی جذابتر می شوند
پیراهن مردانه آبی روشن آستین کوتاه CAZADOR 18472
آقایان کی جذابتر می شوند
پلیور مردانه دارچینی یقه گرد آستین بلند CAZADOR 19956
آقایان کی جذابتر می شوند
سویشرت مردانه خاکستری آنتراسیت یقه گرد CAZADOR 19723
آقایان کی جذابتر می شوند
سویشرت مردانه سورمه ای یقه هفت ساده CAZADOR 19721
آقایان کی جذابتر می شوند
تیشرت مردانه آلبالویی یقه گرد CAZADOR 14753

دیدگاهتان را بنویسید