استایل برای فصل سرما با انواع یقه اسکی

 

معرفی جذاب ترین استایل مردانه با فیزا براساس نوع بافت:

ویژگی مختلف یقه اسکی برااستیال

یقه اسکی یابه اصلاح (ژاکت یقه دار) ازدیربازتاکنون جزء اصلی کمدلباس های غربی بشمارمیرود.

باآمدن فصل سرما همه به جمع این نوع بافت اضافه مشوند، اگرساکن جای سردی هستید حتما یقه اسکی را امتحان کنید.
یک نوع بافت کلاسیک فصل سرما و پاییز است که اگر با ژاکت، پافر، دامن، شلوار مناسب هماهنگ شود ظاهر شیک و خاصی به استایل شما میبخشد.
قابل ذکراست افرادی که گردن کوتاهی دارند بهتراست استفاده ای نداشته باشند.

 

 

یقه بافت

این لباس از جذابیت خاصی برخوردار است و قدمتش به دهه هفتاد میلادی میرسد، و محبوبیت خاصی درعین ساده بودن به خود را جذب کرده است که یکی از محبوبان این لباس پر قدمت جناب اسیوجابز معروف است که اکثرا دراین لباس آنرا میبینیم.

یقه اسکی از انواع خاص و ساده ای برخوردار است که برای ست کردن آن باهر لباسی دست مارا بازمی گذارد و درعین حال جذابیت دوچندانی را بما میبخشد، و حتی لباس های یقه اسکی را می توان با جلیقه های بدون آستین پوشید، که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و برای هر نوع سنی مناسب می باشد و خیلی به راحتی در هر فروشگاه لباسی برای بزرگسال، جوان، نوجوان و… پیدا شدنی است، و نحوه پوشیدن این سبک بافت با شلوار های چسبان مناسب نمی باشد زیرا با این لباس باید پایین تنه تان برجسته تر جلوه کند تا تعادل بین پوشش پایین تنه و بالا تنه حفظ شود که البته اکثرا صنعت مد شلوار دم پا را بیشتر پیشنهاد می دهد با این نوع سبک بافت.

 

 

 

یکی دیگر از انواع یقه اسکی یقه (کلاسیک) هست:

یقه اسکی کلاسیک
این نوع بافت پهن یقه است،یعنی دارای یقه پهنی است که دورگردن پیچیده و بافت آن دوباره روی گردن برمیگردد. اکثرا برای آدم های کوتاه گردن پیشنهاد داده نمیشود. این نوع یقه برای روزهای سرد سال با ترکیب یک بافت سفید رنگ جذاب و یک کت تیره که یقه باز تری داشته باشد تا یقه بافت شما به خوبی نمایان شود شما را خاص تر از هردفعه میکند.
اما خانم ها می توانند همین نوع بافت را در مهمانی ها یا مکان های غیر رسمی متفاوت آن را با یک دامن نیمه بلند یا بلند البته حتما بلوز را داخل دامن بگذارید که یک استایل کلاسیک داشته باشید، و یکی دیگر از نظرات رایج مد و فشن بر روی این است که گردنبند های بلند و کفش های پاشنه بلند برای اون سبک کلاسیک گفته شده انتخاب مناسبی برای یقه اسکی ها می باشد.

 

 

 

ازاین نوع بافت ها بافت یقه(قیفی):

بافت یقه قیفی

داریم که یکی دیگرازبافت های محبوب مردانه و حتی برای خانمها هم است، بافت یقه قیفی کوتاه تراز بقیه، سبک بافت های یقه اسکی میباشد. سبک تر و حتی نازک تر که با ترکیب کردن یک ژِیله یا کت یقه سه سانت جلوه خاصی را به استایل می دهد، و این نا گفته نماند دوباره یادآوری شود خصوصا این نوع سبک یقه اسکی به هیچ عنوان برای گردن کوتاه ها پیشنهاد داده نمیشود چون گردن را بیشتر کوتاه تر نمایان می کند.

 

اما برای موقعیت های کژوال و رسمی یک سبک خاص دیگر که ترکیب آن باهر لباسی امکان پذیر میباشد بافت یقه(هفت):

یقه اسکی یقه هفت

 

است که ظهور آن مربوط به دهه 1920 میلادی میباشد و اکثرا به ترکیب آن باپیراهن استفاده میشود.
یقه اسکی قدمت بالایی دارد و یه زمانی قشر کارگر برای اینکه کاربرد گرمایی و محافظت بیشتری ازبقیه بافت ها و لباس ها داشت بیشتر مورد استفاده آنها قرار میگرفت. پس از آن یقه اسکی ازدهه 1940 تا سالها به قعر کمد لباسهای کهنه سقوط کرد. چندسالی به سرعت سپری شد تا اینکه یکی از هنرمندان در فیلم funny face بنام آدری هپبورن برای عموم به نمایش می گذارد و یک شعاری کاملا خاص میدهد و میگوید (من متفاوت هستم). به این ترتیب دوباره یقه اسکی را به یکی از مهمترین پوشاک در صنعت مد بدل میکند.

 

 

درکل بلوز یقه اسکی باوجود محبوبیتی که درطول زمان داشته،انتخاب ایده آلی برای فصول سرما و پاییزخواهدبود. همانطور که می دانیم با سلیقه خوبی که داریم آنرا با رنگهای گرم پاییزی بپوشیم و پالت های رنگی جذاب دراستایل خودایجادکنیم،

یاهمانند مریلین مونرو معروف به رنگ مشکی آن بسنده کنیدواستایلی متواضع وساده درپیش بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید