روش نگهداری رژ لب

برای نگهداری رژلب بهترین روش های زیر را می توان به کار برد:

نگهداری در دمای مناسب: بهتر است رژ لب خودرا در دمای خنک و خشک نگهداری کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید. بهترین دمای نگهداری رژ لب حدود 25-15 درجه سانتی گراد است.

جلوگیری از آفتاب سوختگی: آفتاب نور خورشید و گرما میتواند بسیار آسیب به رژ لب برساند و رنگ آن را تغییر دهد. بنابراین بهتر است از نگهداری رژ لب در محیط های آفتابی و گرم خودداری کنید اگر رژ لب خودرا دوست دارید.

در حالت کلی بهتراست همانطور که بالا گفتم و بهش اشاره کردم بهتر است در محیط های خشک و خنک نگهداری شود اگر رژ لب شما در محیط رطوبتی نگهداری شود، احتمال خراب شدن آن بیشتر است.

یکی دیگر از موردهایی که میتوان بهش اشاره کرد استفاده از کاور های محافظ هستن: اگر شما از رژ لب خود در هنگام حمل و نقل استفاده میکنید، بهتر است از یک کاور محافظ استفاده کنید تا از آسیب دیدگی و خراب شدن آن جلوگیری کنید.

نگهداری به صورت عمودی: بهتر است رژ لب خودرا به صورت عمودی نگهداری کنید تا از شکسته شدن و خراب شدن آن نگهداری کنید و ازهمه مهمتر توجه به تاریخ انقضا آن که یکی از واجبات روش نگهداری، هست. تاریخ انقضای رژ لب بسیار مهم است و شما باید به آن توجه بسیاری داشته باشید. برای جلوگیری از استفاده از رژلب منقضی شده، باید تاریخ انقضای ان را چک کنید و از استفاده از آن در صورتی که منقضی شده است، خودداری کنید.

نتیجه گیری:

همانطور که توضیح داده بودیم در قسمت بالا میتوان گفت موثرترین روش نگهداری رژ لب، استفاده از یخچال برای نگهدار آن است. با نگهداری رژ لب در یخچال ، می توانید از خراب شدن و تغییر رنگ آن جلوگیری کنید. برای این منظور باید رژ لب خود را در یک کیسه پلاستیکی قرار داده و آن را در یخچال قرار دهید. همچنین بهتر است قبل از استفاده از رژ لب، آن را به دمای محیط بیاورید تا بازگست به دمای اتاق، رطوبت بیتشری نسبت به دمای یخجال داشته باشد و قابل استفاده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید