سبک آرایش نچرال و نود

میدونستین رنگ آرایش و نحوه آرایشتون تاثیر زیادی روی چهره شما داره؟!

مثلا صورت های تپل و صورت های لاغر، نحوه کانتور زدن خاص خودشونو دارند که خیلی به راحتی شما میتوتنید صورت تپل را لاغر و صورت لاغر را تپل نشان دهید.

البته یعنی شما با چند تکنیک ساده طرف مقابل را به چالش خطای دید میکشانید ، که به گونه ایی تحسین برانگیزه به گونه ایی هم نوعی گول زدنه اطرافیانه که شما چیزی که هستین رو مخفی میکنید.

سلبریتی ها بدون آرایش

اگر دقت کرده باشید برای صورت های تپل پیشنهاد میشود آرایش با رنگ های نود انجام شود.

رنگ های جیغ و رژگونه های خیلی صورتی و رنگ های خیلی روشن سایه باعث میشود صورت شما تو چشم باشد ، بهتر است برای رنگ و لعاب دادن به صورتتان از رژ های روشن استفاده کنید که صورتتان بی روح نباشد ، یا یکم رژ گونه روی بینی خود بزنید تا بینی حالت آفتاب سوختگی پیدا کند و رنگی به صورتتان بدهد .

سبک آرایش نود صورت های لاغر راهم خوش فرم نشان میدهد ، و جالب اینجاست که در چند سال اخیر این سبک آرایش استقبال زیادی گرفت و طرفدار های زیادی هم داره .

تفاوت آدریانا لیما

مهمترین گزینه برای آرایش خوب اینه که پوست سالم داشته باشید ، یعنی شما برای آرایش باید با یه تیر دو نشون بزنید.

سعی کنید از لوازم آرایشی هایی استفاده کنید که سلامت پوست شمارو حذف کند ، وگرنه با لوازم آرایش فیک پوستتان راهی برای نفس کشیدن پیدا نمیکند و منافذ پوستتان باز میشود و کرم پودر و مواد آرایشی وارد پوستتان میشود.

پس حتما باید از لوازم آرایشی استفاده بشه که آسیبی به پوست شما وارد نشود و در عین حال زیبایی شما حفظ شود.

جوش صورت سلبریتی ها

در این دهه مردم بیشتر سبک نچرال و آرایش ملایم با ترکیب رنگ های نود را انتخاب کردند.

برای فصل پاییز این سبک آرایش درصد قبولی بیشتر را میان مردم دارد ، مثلا تابستان با رنگ جیغ و روشن معروفه .

پاییز چون فصل سردی هست مردم بیشتر رنگ های گرم و نود را در استایل خود به کار میبرند ، اگر سبک آرایش را با استایلتان ست کنید صورتتان جلوه بسیار شیکی به خود دست میدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید