چگونه شلوار بارداری مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

راهنمای خرید شلوار بارداری
قطعا یکی از زیباترین زمان ها در زندگی هر خانم دوران بارداری او است . در این دوران به دلیل تغییر اندام ها با بالا رفتن ماه بارداری سایز نیز افزایش می یابد و دیگر لباس های قبل از حاملگی مناسب نخواهتد بود . علاوه بر این موضوع پوشیدن لباس های تنگ نیز باعث آزرده خاطر شدن خانم باردار می شود . یکی از لباس هایی که در دوران بارداری بسیار کار آمد می باشد و همیشه از آن استفاده میکنید شلوار بارداری می باشد . که در این مقاله سعی میکنیم شما رو بهتر و بیشتر در خرید شلوار حاملگی راهنمایی کنیم .
شلوار بارداری
شلوار بارداری اصطلاحا به شلوار هایی گفته می شود که دور کمر آن ها کش یا دکمه دارد که اکثرا می شود از آنها تا ماه نهم استفاده کرد . در شلوار های کمر کش با بالا رفتن ماه بارداری به خاطر خاصیت کش سانی که در کل دور کمر شلوار و یا در قسمت شکمی و یا در قسمت پشتی قرار می دهند سایز دور کمر نیز افزایش می یابد و بخاطر خاصیت ارتجاعی که کش دارد باعث اذیت مادر و یا جنین نمی شود . در شلوار های دکمه دار نیز شما با افزایش ماه بارداری و دور کمر سایز کمر خود را هر بار یک دکمه افزایش می دهید تا جایی که احساس راحتی کنید .
شلوار بارداری کشی و دکمه ای
علاوه بر این قسمت شکمی این شلوار ها حالت آزاد دارند و هیچ گونه فشاری به شکم مادر باردار وارد نمی کنند به همین دلیل با پوشیدن آن احساس راحتی می کنید . امروزه شلوار های بارداری در جنس های مختلفی وجود دارند و شما با خرید جنس مد نظر خود و بر اساس سلیقه خود همچنان استایل شیک خود را حفظ کنید و همچنین به راحتی به فعالیت های روزمره خودتان برسین .
شلوار های بارداری این قابلیت را دارند که در انجام سونوگرافی ها به راحتی فقط قسمت بالای شکم را پایین بیاورید و سلامت جنین خود مطمعن شوید .
شلوار بارداری ساده و طرح دار
بهترین زمان برای خرید شلوار بارداری در پایان سه ماهه اول است زیرا بعد از آن دچار تغییرات بارداری می شوید . خرید شلوار بارداری را در اولویت قرار دهید زیرا شما نهایتا تا 6 ماه می تونید از شلوار های قبلی استفاده کنید . همچنین که بعد از زایمان نیز مدتی زمان بر است که بدنتان به حالت اولیه برگردد پس در زمان شیردهی نیز می توانید از این شلوار ها استفاده کنید .

در پایان اینکه در دوران بارداری به دلیل افزایش سایز شکم و همچنین سوء هاضمه هایی که ایجاد می شود لباس های تنگ فقط وضعیت را بدتر می کنند لباس های تنگ همچنین باعث مشکلات گوارشی و سوزش سر دل می شوند . حتی شلوار های تنگ ونامناسب باعث مشکلات قارچی و افزایش ابتلا به عفونت نیز می شوند . انتخاب لباس های آزاد برایتان بسیار مفید خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید