مد و فشن استایل پاییزه نکات خاص مردانه

استایل مردانه فصل پاییزه

 


رعایت نکایت خاص برای استایل  فصل پاییزه آقایان:
پاییز فصل برگ ریزان


خواندن مطلب پیش رو برای کسانی توصیه می شود که دغدغه ی مدل لباس های پاییزه با فرا رسیدن فصل پاییز را دارند،که همگی دوست دارید استایل خود را با با حال و هوای طبیعت عوض کنید. از آنجایی که اکثریت آقایان به مد و فشن پاییزه بیشتر اهمیت می دهند در ادامه مطلب نکات خاصی برای انتخاب مناسب ترین لباس پاییزه را برای آشنا شدن با آن پرداخته ایم.

پاییز را دوست دارم پاییز زمستانی است که تب کرده تابستانی است که لرز کرده
بغضی است که رسوب کرده حرفی است که سکوت کرده من،سکوت رسوب کرده
در تب و لرز پاییز را دوست دارم! یادم باشد پاییز که رسید له نکنم برگ هایی را که
روزی هزاران بار نفس ارزانی ام می کردند…!!!

فصل زیبایی رنگ ها رسیده است دیگر تی شرت و لباس های تابستانی خود را کنار بذارید و با ست های شیک پاییزه خود را آراسته تر و جذاب تر از هر وقت ممکن کنید، استایل های پاییزه در واقع بافت های متفاوتی با بافت های ضخیم دارد. پس به محض ریختن برگ ها کمد لباس های تان را با تم پاییزه مرتب کنید که در آن فصل به هر دسته از مهمانی یا قرار کاری و یا دیدار دوستانه و… می خواهید بروید آماده باشید.

استایل ترکیب رنگ خاکی:
رنگ های زمینی از خاکی گرفته تا حنایی بعد از رنگ های رایج دیگر که مردم بیشتر از آن استفاده میکنند دومین افرادی هستند که مورد استفاده آنها قرار می گیرد و یکی از رنگ هایه حنثی است که در این فصل با تظاد رنگ های دیگر در ظاهر جلوه خاصی ایجاد می کند، و طبق گفته های مد و فشن بر قرار معلوم رنگ سبز خیلی راحت تر نسبت به رنگ های دیگر با رنگ حنثی ترکیب می شود پس گزینه مناسبی برای ترکیب با این رنگ است و نا گفته نماند که سبز زیتونی بیشتر با این رنگ خنثی مورد استفاده قرار می گیرد و شیک تر است. ازجمله رنگ های دیگر ترکیبی با این رنگ خنثی و خاص می توان از این رنگ ها (کرم-قرمز چرک-قرمز پر رنگ-سورمه ای-قهوه ای پر رنگ و حتی رنگ مشکی) استفاده ای خیلی شیک و خاص از آن برد.

رنگ خاکی

از آنجایی که همه ما می دانیم پوشاک تنوع زیادی دارد، بنابراین پارچه ها ضخامت و رنگ ها باید همخوانی درست داشته باشند و اما یک نکته خاص دیگر این است برای جذاب شدن بیشتر در این فصل یه سری اکسسوری خاص خودرا دارد که مانند: ساعت مچی، کلاه، کمربند، کراوات های پاییزه، شال گردن،کیف دستی و…به رنگ های پاییزه و مکمل رنگ استایل استفاده کرد،فیزا به آقایان خوش استایل توصیه میکند که در خرید این لباس های پاییزه به سایز آن دقت کنند که لباس های تنگ و گشاد انتخاب نکنند چرا که این مدل لباس ها استایل پاییزه مردانه را کاهش می دهد. البته برخی از مد ها که در گذشته بسیار محبوب بوده اند امروزه دوباره به صنعت مد برگشته اند. به گونه ای برخی از مد ها که خیلی سال ها پیش از مد افتاده اند، می توان به عنوان یک سبک نوستالژی از آن ها بهره گرفت برای آنکه شبیه به دیگران نباشیم و تیپ پاییزه خاص نوستالژی داشته باشیم و مروری به گذشته و ایام قدیم بکنیم.

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که جملات زیبا در مورد پاییز تمام نشدنی است پس شماهم حال و هوای تیپ خودرا تمام نشدنی بدانید که در این فصل پر رمز و راز عاشقانه با طیف رنگی های خاص آن شیک ترین ترکیب رنگ ها را در آن فصل گرد آوری کنید.

با شروع فصل پاییز و سرما عموم مردم رنگ و روحی خاص می گیرند و جنبش پاییزی بخصوص در عصر های آن دوباره جان خواهند گرفت.پس فروشگاه اینترنتی فیزا مفتخر است با ارائه انواع برند پوشاک های اروپایی و اورجینال و اطلاعات مفید که در این بخش در اختیار شما می گذارد گامی نو و البته دسترسی آسان را برای خوش استایل شدن شما در عرصه پوشاک بر می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید