لباس های زمستانی

لباس زمستانی برای مردان
زمستان گرمگرم نگه داشتن خود در لباس‌های زمستانی مردانه بهترین گزینه زمانی است که هوا تاریک‌تر و سردتر می‌شود. با یک جفت چکمه زمستانی، شلوار گرمکن اسپرت و یک هودی کلاسیک زیر یک ژاکت گرم و یک کلاه زمستانی، می توانید در برابر هوای سرد مقاومت کنید. با لباس های زمستانی PUMA برای مردان، شما برای دمای پایین و آب و هوای ناسازگار آماده خواهید شد. لباس های زمستانی مردانه باعث می شود از گذراندن وقت در بیرون بدون نگرانی از هوای سرد لذت ببرید. در خانه، با پوشیدن یک هودی زیپ دار که لرزش را متوقف می کند، استراحت کنید. اگر به دنبال ایده های عالی برای لباس زمستانی برای مردان هستید، به جای درستی آمده اید. برای روزهای سرد آماده شوید و لباس های زمستانی مردانه مورد علاقه خود را در زیر انتخاب کنید.
فرقی نمی کند که یک گرداب قطبی، طوفان بمب یا نور عید پاک باشد. هر برندی از زمستان را که تجربه می کنید، همه چیز یک کشش یخ زده است. اما با لباس های زمستانی مناسب برای مردان، می توانید یک تندرا را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل کنید. راه‌های بیشتر برای ظاهری جدی در زمستان و راه‌های بیشتر برای ایجاد یک لباس کاملاً آجری. بین لایه‌های اضافی، محافظت در برابر آب و هوای تقویت‌شده، و لوازم جانبی اضافی در هوای سرد، چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد. هر چند نگران نباشید! ما همه آن را به اندازه لقمه خرد کرده ایم تا بتوانید همه چیز را به راحتی بجوید. از چکمه‌ها، همه چیزهایی که برای گرم نگه‌داشتن در زمستان و روشن کردن کمد لباس زمستانی خود نیاز دارید، اینجاست.
روشی برای جنون لایه بندی زمستانی وجود دارد و با لایه پایه شروع می شود. در حالی که لایه های پایه مقداری عایق اضافه می کنند، عملکرد اصلی آنها حذف رطوبت و عرق است. حتی در هوای سرد، بدن شما همچنان عرق آزاد می کند، به خصوص زمانی که در یک کت فوق العاده گرم قرار دارید. تمام آن عرق و تراکم در نهایت باعث می شود حتی سردتر شوید. مخلوط های پلی استر و پارچه های پشم مرینو مواد مناسبی برای لایه های پایه خوب هستند زیرا رطوبت گیر، تنفس پذیر و گرم هستند. شما می توانید آنها را در آستین های کوتاه، آستین بلند و حتی یقه یقه اسکی پیدا کنید، اما آنها فقط برای بالاتنه شما نیستند. لباس‌های زیر بلند مانند ساق شلواری ارزشمند هستند وقتی باد یخی می‌وزد و گرم‌ترین شلوار شما یک جفت چینی است.
بدون یک پلیور خوب نمی توانید وارد زمستان شوید. در کنار ژاکت های زمستانی، ژاکت ها سرگرم کننده ترین قسمت لباس پوشیدن زمستانی هستند. مطمئناً، آنها شما را از طریق یک گرداب قطبی گرم و ذوب می کنند. اما یک ژاکت واقعاً خوب بسیار فراتر از خط اصلی سلسله مراتب نیازهای مازلو است و شما را مستقیماً به سوی خودشکوفایی می‌فرستد، خواه یک یقه کشمیری، یک ژاکت کش باف مو یا حتی یک هودی ساده. یک پیراهن کشباف شیرین با یک پیراهن کلاسیک دکمه دار و یک کت بلیزر بپوشید و در لحظه پرفسوری خود هستید. یا یک هودی زیپ‌دار را با کرکی‌ترین ژاکت پشمی خود امتحان کنید تا لباس‌های دلپذیری داشته باشید.
زمستانیاین گوشت و سیب زمینی لباس زمستانی شماست – غذای اصلی، قطعه مقاومت. و مانند یک غذای زمستانی خوب، لباس بیرونی زمستانی شما باید دلچسب و فوق‌العاده گرم باشد (همچنین مقاوم در برابر آب، حتی اگر با تم غذای اینجا همخوانی نداشته باشد). تعداد زیادی مانتو زمستانی وجود دارد که مناسب هر کام سارتوری است، از پارکا گرفته تا ژاکت های بمب افکن، و البته کت های پف دار. بنابراین، چه سلیقه‌های شما کم‌حجم باشد، چه خیابانی یا شیک، یک کت زمستانی وجود دارد.

شلوار زمستانی
لباس های زمستانی شما نیاز به زیبایی دارند. بنابراین فقط به این دلیل که دیگر شلوارک نمی پوشید به این معنی نیست که یک جفت چینی آن را کوتاه می کند. پارچه‌های سنگین‌وزن و متراکم‌تر مانند کرفس، پشم، فلانل یا پشم را انتخاب کنید. یا می‌توانید یک شلوار آستردار را برای لایه‌بندی زیره‌های داخلی امتحان کنید. حتی می‌توانید مسیر مخالف را طی کنید و یک شلوار زمستانی ضد باد و باران‌بار برای شلوار معمولی خود بخرید.

جوراب زمستانی
خوب، حالا شلوارت را گرفتی. بعدی، جوراب. مانند لایه های پایه، جوراب ها باید قابلیت تنفس داشته باشند و در عین حال که عایق هستند، رطوبت را از بین ببرند. حداقل یک هفته جوراب ضخیم برای خود تهیه کنید که ترجیحاً از نوعی پشم ساخته شده باشد. جوراب های ترمه نیز می توانند عالی باشند. اما شما بیشتر می‌خواهید آن‌ها را برای شرایط بد آب و هوا ذخیره کنید که در نهایت در آن بمانید. آنها لوکس و بسیار نرم هستند، اما همچنین ظریف هستند و واقعاً باید برای آرامش در خانه ذخیره شوند.

چکمه های زمستانی و کفش های زمستانی
وقت آن رسیده است که اجازه دهید کفش‌های کتانی بوم شما برای زمستان به خواب زمستانی بروند و کفش‌هایی را که ترسی از پوشیدن عناصر ندارند، بپوشید. این می تواند یک جفت چکمه کوهنوردی، چکمه های برفی یا حتی یک جفت چکمه کاری باشد. نکته این است که بتوانید با اطمینان از میان برف و لجن گذر کنید. یک جفت جوراب پشمی ضخیم خوب چه فایده ای دارد اگر چکمه های شما نتوانند آب یخ زده را از بین ببرند؟ خوشبختانه، گروهی از چکمه‌های خوش‌نظر برای زمستان وجود دارد.

دستکش های زمستانی
هنگامی که قسمت اعظم لباس زمستانی خود را مرتب کردید، نمی توانید وسایل هوای سرد را فراموش کنید. مگر اینکه بخواهید به روش سخت یاد بگیرید، همانطور که قهوه آماده خود را در دست گرفته اید، دستانتان در دمای زیر صفر قرار دارند، باید دستان خود را با یک جفت دستکش تجهیز کنید. این روزها بیشتر دستکش ها با صفحه نمایش لمسی سازگاری دارند، بنابراین در هنگام ارسال پیامک نگران سرمازدگی نخواهید بود. و هنگامی که هوا بسیار غیرقابل تحمل است، یک جفت دستکش آستری که در دستکش های ضد آب و ضد باد قرار می گیرند، انگشتان شما را به عنوان یک شومینه برشته نگه می دارد.
چرمروسری یا شال گردن
روسری ها به نوعی مانند سس سالاد هستند. یک روسری روشن، خوش طعم، بد بو، تند، لباس/سالاد زمستانی شما را به سطح بالاتری می برد و بعد و بافت می بخشد. از آزمایش نحوه پوشیدن آن هم خجالت نکشید. روسری‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی پیچید، پیچاند و گره زد تا یک عنصر مجسمه‌سازی به مجموعه شما اضافه کند. بسته به اندازه روسری، می توانید یک روسری بزرگ و قنداقی را به شال یا حتی روسری تبدیل کنید.

کلاه
کلاه به خصوص کلاه‌های پشمی از آن‌دسته اکسسوری‌های زمستانی هستند که معمولا مردها روی خوش به آن نشان نمی‌دهند. نحوه ست کردن کلاه با سایر ترکیب‌های لباس احتمالا مهم‌ترین دلیل سر سنگینی مردها با کلاه‌های گرم و نرم پشمی است. برای انتخاب کلاه پشمی به عنوان یک اکسسوری زمستانی قطعا باید یک تیپ و استایل زمستانی اسپورت انتخاب کنید.

سخن آخر:

یکی از مواردی که باید در انتخاب تیپ و استایل در نظر بگیرید رنگ و طرح لباس هاست. این رنگ و طرح ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. برای مثال اگر لباس سورمه ای می‌پوشید تا جای ممکن از رنگ مشکی اجتناب کنید زیرا باعث تیره شدن استایل شما می شود. بجای رنگ تیره می توانید از رنگ‌های روشن مانند سفید و بژ استفاده کنید. یکی دیگر از رنگ‌هایی که با سورمه ای بسیار زیبا خواهد شد صورتی ملایم است؛ غیر از این رنگ‌هایی مانند آبی ملایم روشن می تواند ظاهر خوبی به استایل شما بدهد. در کل برای اینکه لباس ها با هم همخوانی داشته باشند باید به ترکیب رنگ و رنگ‌بندی آنها بسیار توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید