معرفی 5 روش کسب درآمد اینترنتی

با توجه به اینکه روشهاي متعددی برای کسب درآمد اینترنتی موجود میباشد به طور خلاصه بهترين و پرسودترين روشها را مورد بررسی قرار می دهیم:

درآمد اینترنتی
درآمد اینترنتی

١) كسب درآمد از طریق تبلیغات  با راه اندازي سايت های پر بازديد مانند سایت نيازمندي، دانلود، سرويسهاي رايگان و …

٢) تبليغات كليكي ايراني و خارجي (قرار دادن تبليغات در سايت خود و دريافت پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها) پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها محاسبه می شود.

٣) مشاغل اينترنتي: با حرفه و استعداد خود كسب درآمد كنيد. (فروش هاست، طراحي سايت، پشتيباني و مشاغل وابسته … )

٤) مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت که همان سیستم همکاری در فروش میباشد

٥) ایجاد فروشگاه اینترنتی: فروش محصولات خود در بازار ايران وجهان باراه اندازي سایت فروشگاهی
در ليست بالا 5 روش از بهترين و پركاربردترين راههاي كسب در آمد از اينترنت نام برده شد، ولي با اين همه روش هاي مختلف كدام را انتخاب كنيد؟ با هر کدام از اين روش ها در آمد معینی عاید شما خواهد شد، اما پر درآمد ترین، بهترين، پايدارترين و سريع ترين روش كسب درآمد از اينترنت در ايران فروش و بازاريابي محصولات و خدمات از طريق اينترنت می باشد. چه سرمايه داشته باشيد چه نداشته باشيد، چه سايت داشته باشيد و چه نداشته باشيد، چه فروشگاه داشته باشيد و چه نداشته باشيد.
این یعنی مشاركت در فروش شركتهاي ديگر (Affiliate Marketing) و دريافت پورسانت از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا سقف 60 درصد محصول.
اگر زمان و ابزار لازم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل ندارید این روش بهترین گزینه می باشد زیرا در اين روش شما احتياج به سرمایه، تهیه محصول، لوازم بسته بندي و پرداخت حق عضويت سيستم پستي و یا حتی تهیه فروشگاه نداريد. شما فقط تبليغ و بازاریابی مي نماييد و محصولات دیگران را مي فروشيد و پور سانت دریافت می نمایید. پایگان یکی از شرکت های موفق در این رابطه است که می تواند شما را در این امر یاری نماید.

سیستم همکاری در فروش معرفی 5 روش کسب درآمد از طریق اینترنتی
سیستم همکاری در فروش معرفی 5 روش کسب درآمد از طریق اینترنتی

در بالا ذکر کردیم که بهترین روش کسب درآمد روش همکاری در فروش می باشد اکنون به بیان انواع روشهای همکاری در فروش می پردازیم:

روش اول کسب درآمد: شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات یک یا چند سایت در سود فروش محصولات سهیم شوید.
در سایتها معمولا محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 50 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

ویژگی های این سیستم عبارتند از:

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول, درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود.
2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.
4- با توجه به اعتبارسایت انتخابی، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت.

روش دوم کسب درآمد: در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید.

همکاری در فروش معرفی 5 روش کسب درآمد از طریق اینترنتی
همکاری در فروش معرفی 5 روش کسب درآمد از طریق اینترنتی

این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از:

1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید و هیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن و غیره نخواهید داشت.
2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم به شما پرداخت می شود.
3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید.
4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، ممکن است قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتیباشد و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید.
5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت.
6- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید