نکاتی که لازم است خانمها برای خوش تیپی انجام دهند

خانمهایی که دوست دارید همیشه خوش تیپ و شیک باشید. این نکات را رعایت کنید تا همیشه جذاب دیده شوید.

1- از شب قبل تصمیم بگیرید که فردا چه می خواهید بپوشید و لباس هایتان را آماده کنید. شما در سب قبل به اندازه کافی وقت دارید که همه موارد را در نظر بگیرید از جمله پیش بینی وضع هوا، نوع پوشش مناسب و هماهنگی رنگهای لباس با کفش.

وقتی شما همه چیز را برای فردا مهیا کرده اید آن شب را در آرامش و بدون نگرانی می خوابید.

2- این را می دانید که همیشه همه چیز مطابق میل ما پیش نمی رود بعضی مواقع کارهای ضروری و غیر منتظره پیش می آید و ما مجبوریم که خیلی سریع در جایی حاضر شویم. سعی کنید یک ست لباس آماده داشته باشید برای این جور مواقع که دچار سردرگمی نشوید.

3- سعی کنید همیشه از کفشهایتان مراقبت کنیدصرف نظر از این که هر کدام چه قیمتی دارند آنها را تمیز و پاکیزه نگهدارید تا هر گاه خواستید آنها را بپوشید آماده باشند. برای هیچ کس پوشیدن کفشهای کثیف و نامرتب جایز نیست.

در نظر داشته باشید از کفش های چرمی تان به طور مداوم استفاده نکنید به آنها استراحت بدهید تا فرم و شکل خود را از دست ندهند.

4- هر کسی در میان لباسهای خود چند دست لباس خاص دارد که جزء علاقه مندیهایش محسوب میشود و دفعات زیادی از آن ها استفاده می کند. این موضوع هیچ اشکالی ندارد و در واقع یونیفرم شما محسوب می شوند.

5- توصیه ی دیگری که برای خانمها دارم این است که سعی کنید مطابق سلیقه خانمها و دوستان خانم خود لباس بپوشید. بعضی از خانمها طوری لباس می پوشند که مورد توجه آقایان قرار بگیرند که اشتباه بزرگی است. چرا که سطح سلیقه آقایان در پوشاک پایین تر از خانم هاست.

6- هنگام خرید شلوارهای جین به ندرت پیش می آید که کاملا اندازه باشند. اگر اندازه بودند که بسیار شیک و جذاب هستند در غیر این صورت حتما آنها را از نظر بلندی و گشادی تعمیر کنید تا اندازه شوند.

7- یکی از مهمترین اصول داشتن استایل زیبا موهای مرتب و تمیز و زیباست. سعی کنید همیشه به موهایتان رسیدگی کنید و برای مرتب کردن آنها وقت بگذارید.

این کار مستلزم این است که صبح ها کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا وقت کافی برای آرایش موهایتان را داشته باشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید