چه نکاتی را در خرید پوشاک سایز بزرگ رعایت کنیم ؟

درشت بودن اندام شما به این معنا نیست که شما نمی توانید زیبا دیده شوید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که بدانید چگونه پوشاک سایز بزرگ را انتخاب کنید و کمی هم اعتماد به نفس می خواهید تا کاملا زیبا دیده شوید. در این مقاله ی مجله ی مد و فشن فیزا به شما نکات مختلفی را برای انتخاب پوشاک سایز بزرگ آموزش می دهیم.

چگونه بروی زیبایی قسمت های دلخواه بدن خود تاکید بیشتری کنید ؟

راهنمای خرید لباس سایز بزرگ

رنگ ها و طرح های لباس می توانند نگاه های افراد را به سمت شما جذب کند. چند نکته اولیه را بخوانید :

رنگ های تیره اندام شما را پنهان می کنند و رنگ های روشن برجسته می کنند . پس اگر میخواهید بروی قسمت کمر بدنتان تاکید بیشتری کنید از یک کمربند با رنگ روشن بروی یک لباس تیره استفاده کنید. اگر میخواهید پاهایتان توجه کمتری جلب کند شلوارهای تیره و پیراهن ها و لباس های روشن بپوشید.

انتخاب پوشاک با طرح های ریز برای افراد درشت اندام
راهنمای خرید لباس سایز بزرگ

طرح های بزرگ شما را گنده تر نشان می دهد ! و در حالی که طرح های ریز بروی لباس شما را کوچکتر نشان می دهد.

  • از پیراهن های با راه راه های افقی پرهیز کنید. طرح های راه راه عمودی بروی لباس های سایز بزرگ مشکلی ندارد. هرچند همیشه اگر میخواهید بالاتنه ی بزرگتری را نشان دهید از لباس های راه راه افقی استفاده کنید.

پیراهن با طرح افقی شما را چاق نشان می دهد

  • اگر میخواهید ریزتر دیده شوید٫ از لباس های چین دار یا موجدار استفاده نکنید. از چین و آشفتگی در طرح لباس در قسمت هایی استفاده کنید که میخواهید بهتر و بزرگتر دیده شود . زیرا استفاده از چین یا طرح های مختلف درلباس ناخودآگاه چشم دیگران را به آن قسمت از بدن جذب می نماید.
  • برای کوچکتر دیده شدن لباس یکسره سایز بزرگ نیز می توانید استفاده کنید .
  • پی ببرید که چه رنگی برای شما مناسب است.یک رنگ جذاب می تواند پوست شما را درخشنده تر نشان دهد درحالی که یک رنگ اشتباه می تواند شما را خسته و بی رنگ و روح نشان دهد.
  • یک لباس سایز بزرگ بگی مانند بلوز بپوشید این به نشان دادن فشن بودن و استایل داشتن شما کمک می کند.
  • لباس های سایز بزرگ کاملا سایز  پاهای خود بیابید که پایین تنه تان زیباتر دیده شود. اگر وزن بیشتر بدنتان در قسمت پاهای شما است (استایل بدن گلابی شکل باشد) به نکات زیر توجه کنید :

انتخاب پوشاک سایز بزرگ بر اساس سایز پاها و پایین تنه

  • دامن های بدون چین و کاملا چسبیده به بدن استفاده کنید. همچنین برای آقایان از شلوارهای سایز پاها استفاده کنند نه سایز آزاد . هیچگاه شلوارهای دم پا گشاد برای افراد با شکل بدن گلابی شکل توصیه نمی شود.
  • از لباس گشاد یا لباس سایز بزرگ تک سایز که متناسب اندام شما نباشد بپرهیزید.
  • اگر به دنبال دامن سایز بزرگ می گردید دامن های چین دار بلند نپوشید. و همچنین دامن های مدادی که پشت بدن شما را نمایان کنند بپرهیزید هرچند بعضی دامن ها زیبایی را برای افراد خاص به ارمغان می آورد.
  • حداقل یک دست شلوار جین سایز بزرگ کاملا متناسب با اندام خود و به قولی فیت بدن خود بخرید. شلوارهای جین اسکینی برای شما زیبا به نظر می رسند.
  • در پوشیدن لباس های سایز بزرگ بلند بیشتر دقت کنید. برای بعضی از بانوان لباس های بلند استایل زیبا و باریک و فشن می بخشد و برای برخی خیر. هرچند اگر پایین تنه ی بزرگی دارید شاید لباس های بلند به شما نیاید.

لباس های سایز بزرگی که برای زیباتر دیده شدن بالاتنه ی شما مناسب است.

بسته به نوع و شکل بدن شما این انتخاب می تواند ساده یا دشوار باشد. اگر بدن شما سیب شکل است یعنی بیشتر وزن بدن خود را در قسمت شکم و شانه ها می بینید دو نکته ی زیر می تواند به شما کمک کند :

انتخاب لباس سایز بزرگ برای بدن سیب شکل

  • لباس های سایز بزرگ مناسب شما باید در قسمت کمر و شانه ها کاملا سایز بدن شما باشند.
  • برای مردان نیز توجه شود که پیراهن ها و لباس های آنها در قسمت یقه و سرشانه کاملا سایز آنها باشد.

انتخاب لباس سایز بزرگ مردانه بر اساس سایز یقه و سرشانه

انتخاب زیورآلات متناسب با لباس های سایز بزرگ !

  • زیورآلات و لوازم همراه شما نه تنها بر زیبایی شما می افزاید همچنین توجه دیگران را در کاهش یا افزایش وزن شما جلب نخواهد کرد.
  • خانم های با اندام های بزرگ شاید زیورآلات خیلی بزرگ مناسب آنها نباشد البته همچنین زیورآلات خیلی ریز هم بروی بدن شما دیده نخواهد شد. نه خیلی ریز و نه خیلی درشت انتخاب کنید.
  • یک کیف زنانه بزرگ می تواند شما را ریزتر و کوچکتر نشان دهد همچنین توجه کنید که کیف شما ریز و کوچک خیلی نیز نباشد .
  • استفاده از بوت زنانه نیز می تواند تیپ استایلی و زیبایی را به ارمغان آورد. حتما در فصل زمستان از بوت نیز استفاده کنید.

در هر حالتی اعتماد به نفس داشته باشید!

و آخرین و بهترین نکته اینکه در لباس پوشیدن خود اعتماد به نفس داشته باشید. به زیبایی خودتان علاقه مند باشید . خیلی اوقات حتی پوشیدن یک لباس عالی اما بدون اعتماد به نفس زیبایی لباس شما را به نمایش نمی گذارد.

خلاصه ی نکات راهنمای خرید لباس سایز بزرگ :

‍۱- از لباس های رنگی و طرح دار استفاده کنید. برای این کار از لباس های رنگی تیره و طرح های ریز برای کوچکتر نشان دادن سایز بدن استفاده کنید.

۲- لباس هایتان را براساس شکل بدن خود انتخاب کنید . و برای تاکید بروی قسمت های بدن از رنگ های روشن استفاده نمایید.

۳- در انتخاب سایز لباس ها بسیار دقت نمایید زیرا لباس سایز بزرگ باید کاملا اندازه ی اندام شما باشد تا متناسب دیده شود.

۳- زیور‌آلات ! از گوشواره ها و کیف های بزرگ استفاده کنید. همچنین در زمستان کفش بوت بپوشید .

۴- اعتماد به نفس خود را همیشه در لباسی که می پوشید حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید