نکات مهم در انتخاب کفش مجلسی زنانه

در این مقاله قصدمان این است که شما را در یاری کنیم. پس همراه ما باشید تا نکات و اصول مهم را در  برای شما بیان کنیم.

هر کدام از وقتی به مجلسی دعوت می شویم اولین دغدغه ما انتخاب لباس و کفش است و سرگردانیم که چه لباسی را با چه کفش و کیفی ست کنیم.

اصول مهم در انتخاب کفش مجلسی زنانه

1- انواع مدلهای کفش مجلسی

انتخاب کفش مجلسی ارزان
کفش مجلسی زنانه

قبل از اینکه کمد خود را پر کنیم از انواع کفشهای رنگارنگ باید دقت کنیم برای کاربردهای مختلف چه کفشی مناسب است؟ و بنا به آن نیاز کفش خریداری کنیم. کفش مناسب برای کار ، ورزش ، مجالس زسمی و نیمه رسمی متفاوت هستند و برای هرکدام بایستی انتخاب جداگانه ای داشته باشید.

اگر می خواهید با لباس مجلسی خود کفش ست کنید تنها توازن رنگ کافی نیست . با توجه به نوع مدل لباس ، کوتاهی و بلندی لباس و یا حتی آستین و در نهایت رنگ لباس کفش مناسب را انتخاب کنید.

نکته مهم دیگری که در پاشنه بلند باید به آن دقت کنید وضعیت آب و هوا در روز حضور در مجلس است.

2- طرح و جنس کفش های مجلسی

کفش مجلسی زنانه انتخاب کفش پاشنه دار ارزان

بی تردید می دانیم که یک کفش مجلسی خوب از مواد خوب ساخته شده است. هر چه جنس مواد بکار رفته در کفش مرغوبتر باشد کفش نیز کیفیت بالاتری دارد.

کفشهای مجلسی معمولا با تزیینات و نقوش زیبایی طراحی شده اند. روی بندها مروارید، سنگهای قیمتیو یا نگین و کریستال کار شده است. و یا ممکن است برای این کفشها زیپ و بند و چیزهای دیگر قرار دهند. که این تزیینات آنها را از کفشهای غیر رسمی متمایز کرده است.

جنس اغلب کفشهای مجلسی از چرم استولی ممکن است در بازار به کفشهای مجلسی با جنس غیر از چرم مثل ساتن، مخمل و یا چرم جیر برخورد کنید. این کفشها هم می توانند گزینه های مناسبی برای ست کردن با لباسهای ارزانتر و رایجتر باشند. این کفشها را می توانید در جاهای مختلف بپوشید که این امتیازی است که بر کفشهای چرمی دارند.

3- رنگ مناسب کفشهای مجلسی

اکثر خانمها رنگ کفش مجلسی خود را با رنگ لباس مجلسی ست می کنند که این در نوع خود کار خوبی است. ولی بهتر است رنگ کفش متضاد رنگ لباس باشد.

اگر رنگ لباس مجلسی شما روشن است می توانید کفشی با طیف رنگی روشن انتخاب کنید. حال آنکه شما می توانید هر رنگ لباسی را با کفشهای مشکی ست کنید.

کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه

اگر لباس مجلسی تیره میپوشید رنگ طلایی برای کفش بسیار زیباست.

اگر کفش شما دارای تزیینات و طرح دار است حتما از لباس مدل دار و طرح دار استفاده کنید. لباسهای ساده در کنار این کفشها انتخاب صحیحی نیست.

4- راحت بودن کفش مجلسی

به راحتی پاهایتان در کفش توجه زیادی داشته باشید بسیاری از خانمها برای خوش استایل بودن رنج زیادی را بر خود و پاهایشان تحمیل می کنند تا کفش به ظاهر شیکی را بپوشند.

همیشه در یا اولویت با راحتی کفش بگذارید کفشها با سلامتی شما در ارتباط هستند این موضوع را جدی بگیرید شاید نیاز به کمی جستجوی بیشتر باشد ولی به نتیجه می رسید و می توانید کفش مناسب و راحتی را خریداری کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

با هم کلکسیون کفش پاشنه بلند مجلسی  از سری های  کفش مجلسی ارزان و کفش مجلسی شیک فیزا رو مشاهده میکنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید