نکات مهم در نگهداری و طول عمر کفش مردانه

وقتی برای یک جفت کفش مردانه هزینه بالایی می پردازید انتظار دارید که مدتها بتوانید آن را بپوشید. و در مراسمها و مجالس مختلفی از آن استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم روشهایی را بررسی کنیم که دوام و عمر کفش را بالا می برد. پس تا پایان مقاله با متدهای افزایش دوام کفشها و نگهداری صحیح از آنها با ما باشید.

کفش مجلسی، راحتی و اسپرت مردانه و راههای نگهداری صحیح آنها
جدیدترین مدل های کفش مردانه 2018 با بیشترین تخفیف از فروشگاه اینترنتی لباس و کفش فیزا تهیه کنید

عوامل موثر بر فرسودگی کفش مردانه و راههای مقابله با آن

1- آب و هوا

هوا یکی از عوامل طبیعی است که باعث تغییراتی در ظاهر و زیبایی کفش میشود. با اسپری عایق کننده می توانید مانع تغییرات آب و هوایی بر روی کفشهایتان بشوید. این اسپریها انواع گوناگون دارند که با توجه به جنس و نوع کفش آن را تهیه کنید و طبق دستورالعمل درج شده روی آنها عمل کنید.

2- قالب کفش مردانه

از جمله مواردی که در سلامت کفش و دوام آن بسیار اهمیت دارد قالب کفش است که کمتر به آن توجه میشود. شکل و زیبایی کفش با قالب مناسب حفظ میشود. از قالب با جنس چوب سدر استفاده کنید که علاوه بر خوشبو کردن کفش باعث افزایش دوام و ماندگاری کفش میشود.

جدیدترین مدل های کفشهای مردانه و زنانه 2018 در فروشگاه اینترنتی فیزا با بیشترین تخفیف!

3- پوشیدن مداوم کفشها

وقتی روزهای متوالی از کفشها استفاده می کنید عمر آنها کم میشود. بهتر است که هر از گاهی به آنها استراحت دهید و مدتی از آنها استفاده نکنید. و در جعبه خود قرار داده و از قرار دادن اشیا سنگین بر روی آن خودداری کنید.

4- تعویض کفی ها

نزدیکترین قسمت کفش به پاها کفی است که مدام در اثر تماس با در معرض سایش و رطوبت حاصل از تعریق است. اگر هر از گاهی آنها را عوض نکنید علاوه بر بوی بد کفش باعث خرابی کفش می شود.

مطالب بیشتر در مورد پوشاک، مد و لباس : وبلاگ فروشگاه اینترنتی لباس و کفش فیزا

نگهداری و عوامل تاثیر گذاری بر خرابی مدل های کفش مردانه
انواع مدل کفش مردانه مجلسی را به راحتی از فروشگاه اینترنتی لباس و کفش فیزا خرید اینترنتی کنید

5- نحوه خشک کردن کفش

در صورت خیس شدن کفشها تکه هایی از روزنامه را در آن قرار دهید تا رطوبت موجود را جذب کند. از قرار دادن کفش در معرض نور خورشید خودداری کنید که باعث از بین رفتن رنگ کفش می شود. و بخصوص کفشهای چرمی آسیب بیشتری می بینند.

6- استفاده از نگهدارنده های کفش

یکی از ویژگیهای کفشهای چرمی مردانه خشک شدن آنهاست که بایستی پس هر 5 تا 10 بار پوشیدن یکبار به آنها نگهدارنده بزنید. بهتر است نگهدارنده ها را مستقیم روی کفش نزنید روی پنبه یا پارچه نرم بریزید و روی کفش بمالید.

مراقبت از کفش مردانه
راههای مختلف نگهداری و مراقبت کفش مردانه راحتی را در این مقاله میتوانید مطالعه کنید

7- واکس براق کننده

واکس را مطابق رنگ کفش خود خریداری کنید. بعد از اتمام واکس با پارچه واکس اضافی را از روی کفش پاک کنید. در مواقعی که نمیخواهید واکس بزنید با پارچه ای کفشها را تمیز کنید.

8- پاشنه محافظ

نکته مهم دیگر در نگهداری از کفشها استفاده از پاشنه محافظ برای جلوگیری از رسیدن ضربات شدید به پاشنه است.

قرار دادن کفی های مناسب پیاده روی و دویدن و دیگر کفی های مخصوص کاربرد ویژه کفش می تواند عمر کفشها را دوچندان کند. استفاده از این کفی ها علاوه بر دوام کفش به سلامت پاها نیز کمک می کند.

مطالب بیشتر در مورد پوشاک، مد و لباس : وبلاگ فروشگاه اینترنتی لباس و کفش فیزا

 

دیدگاهتان را بنویسید