پتو های مسافرتی 2022

هنگام مسافرت، یک پتوی مسافرتی دنج راهی عالی برای به ارمغان آوردن آسایش است. چه در حال پرواز در سراسر کشور با هواپیما باشید، چه در یک سفر کمپینگ یا با ماشین به یک سفر جاده ای بروید، یک پتو می تواند خوابیدن در حال حرکت را بسیار آسان کند.

پتوهای مسافرتی معمولا در چند دسته بندی که بیشتر مربوط به جنس انهاست دسته بندی میشوند .
1- پتو با جنس پنبه ای
این نوع پتو ها از جنس پنبه طبیعی یا مصنوعی تهیه وتولید میشوند .
2- پتو با جنس پشم
این نوع پتوها از جنس پشم میباشند ونسبت به نوع پنیه ای دارای وزن وقیمت بیشتری میباشند .
3- پتو با جنس ارگانیک
این نوع پتوها از مواد ارگانیک تولید و با توجه به ارگانیک بودن کاملا ضد حساسیت میباشند ولی با توجه به هزینه هایای بالای تولید ودر نتیجه قیمت فروش بالا چندان رونقی در بازار ندارند .
4- پتوهای ژله ای
این نوع از پتوها که از مواد پلی استر تولید میشوند به علت زیبایی و نرم بودن و قیمت به صرفه تر دارای بیشترین اقبال در بازار میباشند .
5- پتو با جنس اکرلیک
این نوع پتو ها تمامی ویژگیهایی که از یک پتو میتوان انتظار داشت را دارا میباشند ولی به نرمی پتوهای که در بالا ذکر شدند نمیباشند .

سخن آخر
لازم به ذکر است برای تهیه یک پنوی مناسب برای سفر چند نکته دیگر علاوه برجنس را باید در نظر گرفت که مهمترین آنها کیفیت و دوام و سهولت حمل ونقل و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی و اندازه پتو میباشند .
در این مبحث سعی نموده ایم اطلاعاتی هر چند اندک برا شما عزیزان جهت خرید را فراهم بیاوریم.
مجموعه فیزا با سالها تجربه در خرید آنلاین از برندهای ترک و اروپایی مفتخر است در این بخش نیز با توجه به سلایق ونیاز های مشتریان عزیز خود بهترین نوع پتو را برای شما عزیزان تهیه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید