چگونه لباس مجلسی مناسب انتخاب کنیم

اکثر خانمها هنگام شرکت در مراسم عروسی ، جشن تولد یا نامزدی و یا یک مهمانی تشریفاتی و یا حتی ساده در انتخاب لباس دچار مشکل میشوند و برای آنها انتخاب لباس مناسب سخت است.

خانمها دوست دارند که در هر حال جذاب و شیک و خوش اندام به نظر برسند. لذا نوع مهمانی مهم نیست اصل مهم نوع ظاهر شدنشان در مراسم است.

این ویژگی همه خانمهاست که پس از پوشیدن لباسهای مجلسی احساس چاقی می کنند و خیال می کنند که وزن اضاف کردند. و دیگر نمیتوانند لباس شب مناسب و شیک پیدا کنند.

دوست دارید چاقی خود را مخفی کنید؟

در این مقاله ما سعی داریم رازهایی را به شما بگوییم که هیکل شما را از آنچه که هستید لاغرتر نشان دهد و این نکات را حتما در هنگام انتخاب لباس مجلسی مد نظر داشته باشید تا همیشه انتخابی رضایت بخش داشته باشید.

 

اولین راز در انتخاب لباس مجلسی

اولین نکته قابل توجه در انتخاب لباس مجلسی پوشیدن لباسی است که کاملا اندازه شما باشد.

در هنگام خرید اگر لباسهای گشاد و یا تنگ پرو کنید شما را چاقتر از آنچه هستید نشان میدهد. لباسهای تنگ بدن شما را تحریک کرده و برایتان عذاب آور خواهد بود و چین و چروکهای اندام شما را نشان میدهد. لباسهای گشاد اگر چه اشکالات اندام را مخفی می کند ولی شمار را چاقتر نشان داده و زیباییهای اندامتان نیز مخفی می ماند. پوشیدن لباسی که کاملا اندازه شما باشد ساده ترین راهی است که می توانید علاوه بر احساس راحتی ، شیک و جذاب به نظر برسید.

پس همیشه لباس مجلسی بپوشید که کاملا اندازه باشد.

راز دوم

انتخاب لباسهایی که یقه هفت دارند دومین نکته قابل توجه در لاغرتر نشان دادن اندام شماست.

هنگامی که شما لباسی با یقه هفت می پوشید هیکلتان را لاغرتر و بلندتر نشان میدهد. در این نوع لباسها بیشترین توجه به سمت گردن منتهی می شود و دیگر اندامها از دید مخفی میمانند. خانم هایی که قد کوتاهی دارند توصیه میشود حتما از این سبک لباسها را بپوشند. در صورتی که پارچه لباس شما راه راه با خطوط عمودی باشد نیز شما را قدبلندتر نشان میدهد که ترکیب این دو یعنی یقه هفت با راههای عمودی شما را قدبلندتر و لاغرتر نشان میدهد.

افرادی که قدبلند و هیکل لاغری دارند با این سبک لباس نپوشند و از پارچه با راههای افقی استفاده کنند.

انتخاب لباس مجلسی مناسب
انتخاب لباس مجلسی مناسب

راز سوم

نکته قابل توجه دیگر پوشیدن دامن هایی است که زیاد بلند نباشند. یکی از راههای لاغرتر نشان دادن اندام این است که بتوانید خود را قد بلندتر نشان دهید دامنهای بالا زانو به خوبی می توانند قد شما را چند سانت از آنچه هستید بلندتر نشان دهند. پوشیدن این نوع دامنها باعث میشود که دید بیشتر به سمت پاها باشد که این امر ناخودآگاه شمارا قد بلندتر نشان میدهد.

 

انتخاب لباس مجلسی مناسب
انتخاب لباس مجلسی مناسب

لازم به ذکر است که کوتاهی دامن زیاد نباشد در حد مینی ژوپ که می تواند نتیجه عکس بدهد. دامنهای بلند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

راز چهارم

همانطور که در بخش دوم گفته شد خطوط عمودی در لباس می تواند شما را لاغرتر نشان دهد. این خطوط می تواند راههای پارچه باشد و یا برشهای لباس که در هر صورت نتیجه یکسانی را در بردارد. این خطوط با چشم ها بازی می کند و اندام را لاغرتر و کشیده تر نشان میدهد.

به ویژه خانمهای کوتاه قد این نکات را همیشه رعایت کنند.

راز پنجم

در آخرین تکنیک می رسیم به کفشها ، انتخاب صحیح و هوشمندانه کفش ها می تواند در بلندی قد نقش بسزایی داشته باشد. کفشهای پاشنه بلند علاوه بر اینکه پاهای شما را کشیده و بلند نشان میدهد هیکل و اندامتان را نیز لاغرتر می کند.

توصیه میشود پاشنه های زیر 8 سانت انتخاب کنید که شما را بسیار جذاب و شیک نشان میدهد.

این نکان به شما کمک می کند هنگام انتخاب لباس مجلسی دقت بیشتری کنید و تنها زیبایی ظاهری لباس را در نظر نگیرید. با شناخت اندام خود می توانید انتخابهای مناسبی داشته باشید و در مراسمها شیک و جذاب و خوش هیکل ظاهر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید