چگونه کیف دستی مناسب بخریم؟

یکی از دغدعه های خیلی مهم خانمها و دختران جوان برای شیک پوش بودن انتخاب و خرید کیف دستی مناسب است. ارزان بودن نیز جزء ویژگیهایی است که در خرید کیف دستی اکثر خانمها به آن توجه ویژه دارند.

ویژگی کیف مناسب در افراد متفاوت است عده ای به قیمت ، رنگ ، مارک و نوع کیف اهمیت میدهند و عده ای به تعداد زیپ های بیرون و داخل کیف، بلندی و کوتاهی بند و دسته دار بودن و برخی هم به نحوه دوخت کیف و جنس آستر بکار رفته در دوخت کیف و …..

به هر حال باید این فاکتورها را در خرید کیف در نظر بگیرید  تا بتوانید کیفی ایده آل و مناسب تهیه کنید که هم مطابق با سلیقه شما باشد و هم نیاز تان را برطرف کند.

یکی دیگر از ویژگیهای خیلی مهم که در هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید استحکام کیف با توجه به نوع کارایی آن است. اگر کیف برای شما مصرف روزانه دارد و برای حمل اشیا سنگین استفاده می کنید حتما به استحکام دسته ها و جنس آن توجه کنید تا بتوانید مدت بیشتری از کیف استفاده کنید . در غیر اینصورت پس از مدت کوتاهی آستر و دسته های کیف پاره میشوند.

نقش قیمت در انتخاب کیف دستی

اولین معیار شما در هنگام خرید کیف زنانه جدا از وضعیت اقتصادی ، نوع نیازتان می باشد. مشخص کنید که کیف زنانه را برای چه منظوری تهیه می کنید؟ و میخواهید از آن چه استفاده ای بکنید؟

عده ای بر حسب عادت در مدت زمان کوتاهی کیفی را با هزینه بالا بدون توجه به نوع استفاده از آن انتخاب می کنند. این روزها در بازار شاهد انواع مختلفی از کیف ها با تنوع قیمت هستیم. این هزینه گزاف ممکن است متعلق به جنس مواداولیه بکار رفته در کیف باشد و یا به مارک و برند آن . ولی در بیشتر مواقع مربوط به مکان و منطقه فروش آن است.

در هر حال برای مصرف کننده قیمت ، فاکتور حائز اهمیتی است که در مرحله اول به آن توجه می کند.

در خرید کیف عجله نکید فروشگاههای مختلف را بگردید و از لحاظ قیمت و جنس آنها را باهم مقایسه کنید. مطمئنا می توانید فروشگاههایی را که قیمت متعادلتری دارند پیدا کنید.

شما به احتمال زیاد با اختلاف قیمت یک جنس واحد در فروشگاههای مختلف برخورد کرده اید . یک کیف را در فروشگاهی با قیمت ارزان مشاهده می کنید در حالیکه همان جنس در فروشگاهی دیگر با قیمت بالایی عرضه میشود. این تفاوت قیمت مربوط به نوع جنس و مواد اولیه نیست بلکه مربوط به منطقه و مکان فروشگاه می باشد که اجاره بالا دارد. در واقع این هزینه اضاف را شما بابت دریافت جنس مرغوب تر نمی پردازید بلکه هزینه های فروشگاه را از قبیل اجاره پرداخت می کنید. وقتی هزینه های فروشگاه  که در منطقه لوکس واقع شده بالا میرود به طبع این هزینه ها روی قیمت تمام شده اجناس کشیده می شود.

توصیه میشود در مراکز خرید لوکس و پر زرق و برق کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید و در مراکز خرید معمولی آن را خریداری کنید. در این صورت می توانید با همان هزینه چند خرید داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب کیف دستی مناسب

  1. اگر کیف مورد نظرتان برای استفاده هر روز شماست  و می خواهید مرتب از آن استفاده کنید. و با هر رنگ لباسی هماهنگ باشد کیفی را با رنگ خنثی انتخاب کنید.
  2. در صورتی که جزء افرادی هستید که از لباسهای تیره و تنگ بیشتر استفاده می کنید کیف رنگی برای شما مناسب تر است یا ترجیحا کیفهایی انتخاب کنید که تکه های رنگی در آن بکار رفته است.
  3. خانمهای ریز نقش بهتر است هوشمندانه کیف مورد نظرشان را انتخاب کنند. کیفهای بزرگ برای این افراد اصلا مناسب نیست.
  4. خانمهای قد بلند می توانند کیف را با هر سایزی انتخاب کنند ولی باید به طول بند و تعداد دسته های کیف توجه کنند.
  5. در هنگام خرید به حجم چیزهایی که می خواهید با کیف حمل کنید نیز دقت لازم را داشته باشید.

در اینجا تعدادی از کیف زنانه های موجود در فروشگاه اینترنتی فیزا را برای شما نمایش می دهیم

پیشنهاد میکنم از مدلهای متنوع کیف و محصولات دیگر ما در وبسایت فیزا دیدن فرمایید.

 

کیف دستی زنانه
کیف زنانه مسی رنگ HOUSEBAGS 267579
کیف دستی زنانه
کیف زنانه قهوه ای سموری روشن – قهوه ای GIO & MI 264597
کیف دستی زنانه
کیف زنانه طوسی جین SOFIA NOUR 253936
کیف دستی زنانه
کیف زنانه شتری GIO & MI 261703
کیف دستی زنانه
کیف زنانه زرشکی GIO & MI 261726
کیف دستی زنانه
کیف زنانه مشکی GIO & MI 264523
کیف دستی زنانه
کیف زنانه مشکی GIO & MI 264614

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید