چگونه استایل خود را با کیف شیک تر کنیم ؟

چگونه کیف مناسب استایل خود را انتخاب کنیم ؟

یکی از موارد مهم که تاثیر زیادی بر روی استایل ما دارد انتخاب کیف مناسب می باشد . حتی اگر در تمامی موارد انتخابمان نهایت دقت را داشته باشیم اما از کیف استفاده نکنیم در واقع استایل ما دچار نقص می باشد .لازم به ذکر است انتخاب کیف مناسب و داشتن یک استایل بی نقص کار ساده ای نیست و یکی از فاکتور های تاثیر گذار در رابطه با این موضوع انتخاب کیف مناسب با در نظر گرفتن یکسری از موارد است که در زیر به توضیح آن میپردازیم .

چه کیفی انتخاب کنم؟
بهتر است ابتدا به مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید و سبک لباسی که انتخاب کردید توجه کنید :
مکان های مختلف سبک های پوششی مختص خود را طلب میکنند که همیشه باید به این نکته توجه کرد . این که شما در چه مکان و در چه مراسمی باید حضور داشته باشید بسیار حائز اهمیت است و نقطه کلیدی در تعیین استایل شما به شمار می رود . مطمعنا استایل لباس اسپورت در مراسم عروسی و یا استایل مراسم عروسی در مجلس عزا باهم هیچ همخانی ندارد و حتی موجب ناراحتی اطرافیانمان نیز می شود زیرا پوشیدن لباسی که مطابق با مراسم نباشد نوعی بی احترامی محسوب می شود .
به این نقطه توجه داشته باشید همان قدر که باید به سلیقه و علاقه خود در انتخاب لباس دقت کنید همانقدر نیز باید از لباس هایی که به شما احساس خوبی نمی دهد دوری کنید .

در قدم بعدی باید به جنس و رنگ کیف انتخابی توجه کرد . باید با توجه به جنس لباس ها و تنالیته رنگی استیالمان کیفی انتخاب کنیم که مرتبط با دیگر ایتم های انتخابیمان باشد . بهتر است بیشتر از رنگ های خنثی مثل بژ . خاکستری . مشکی و طوسی و … استفاده کنید که بسیار کاربردی هستند و به راحتی با انواع لباس ها ست می شوند

البته بهتر است با توجه به فرم بدن و اندام خود کیف مناسب را انتخاب کنید .  شاید برای اولین بار است این مطلب را می شنوید و این نکته برایتان قابل حضم نباشد اما به خاطر داشته باشید مهم ترین مسئله برای اینکه جذابترین باشید شناخت بدن خودتان است و شما می توانید با انتخاب کیف درست ظاهری بلند یا کوتاه و لاغر یا چاق داشته باشید .
اگر درشت اندام هستید بهتر است از کیف های خیلی بزرگ استفاده نکنید زیرا باعث می شود شما بیشتر از آنچه هستید چاق دیده بشوید . البته کیف های بسیار کوچک نیز در مقابل اندام شما اصلا دیده نخواهند شد پس بهتر است از کیف هایی با سایزمتوسط استفاده کنید .
اگر دوست دارید قد بلند به نظر برسید انتخاب کیف بند دار بهترین گزینه است البته کیف های بند داری که سایز متوسط یا کوچک داشته باشند .
و اگر جثه کوچکی دارید و یا لاغر اندام هستید به هیچ عنوان از کیف های بزرگ استفاده نکنید زیرا ظاهر شما را نامناسب جلوه می دهد همانند اینکه در پشت کیف پنهان شده اید .
اما برای افرد قد بلند محدودیت خاصی برای استفاده از کیف وجود ندارد فقط بهتر است از کیف های کوچک کمی دوری کنند .

کیف مناسب با اندام
و در پایان شما می توانید با توجه به کوچکترین نکته ها در انتخاب و خرید انواع اکسسوری ها و لباس های مختلف ظاهری بسیار آراسته داشته باشید که تاثیر بسزایی در شیک پوشی شما دارد . البته که در این زمینه باید از اهمیت این نکته که کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می کنید و آن فروشگاه چقدر به شما قدرت انتخاب می دهد غافل نشوید پس همیشه دنبال بهترین فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها باشید تا با خیال راحت و آزادانه جنس مد نظر خود را خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید