آشنایی با انواع شلوار جین زنانه

شما چقدر با انواع شلوار جین زنانه آشنا هستید ؟
در دنیای امروزی شلوار جین به عنوان یک شلوار همه کاره به حساب می آید زیرا تناسب و راحتی را باهم دارد و ما نیز اکثر زمان های خود را با شلوار جین در تمام مراسم ها حضور می یابیم . شلوار جین باعث شیک تر شدن ما و زیبایی استایلمان میشود . در کل شلوار های جین به صورتی طراحی شده اند که در سرتاسر جهان با هر آداب و رسومی کارایی خود را دارند . شلوار های جین تنوع بسیار زیادی دارند تا افراد با هرنوع سبک سلیقه ای انتخاب آزادانه داشته باشند . در زیر به معرفی پنج مورد از پر فروش ترین این مدل ها میپردازیم .

شلوار جین از نوع راسته


اگر از آن دسته از افراد هستید که میخواهید فرم بدن خود را به رخ افراد دیگر بکشید شلوار جین راسته گزینه خوبی است . چون شلوار جین راسته دقیقا بالای مچ پا قرار ی گیرد و مچ پای شما را پوشش نمی دهد و این همان دلیلی است که این نوع جین را از شلوار های جین لوله ای که سبک معمولی دارند جدا می کند . از این شلوار بیشتر در محیط های کاری استفاده می کنند .

شلوار جین از نوع بوت کات یا دمپا


این نوع شلوار های جین در قسمت های پایینی حالت آزاد دارند و این باعث می شود کمی ظاهر نامرتب بگیرند که البته توصیه می شود که با کفش پاشنه بلند پوشیده شوند تا علاوه بر ایجاد ظاهری بسیار برجسته و شیک این مسئله نیز حل شود . از مزیت این شلوار ها این است که قد شما را بلند تر و اندامتان را کشیده تر می کند و همیشه برای هر نوع اندامی مناسب است .

شلوار جین از نوع لوله ای


این نوع شلوار ها معمولا کشی هستند . به دلیل خاصیت کشسانی که دارند بدن شما را در آغوش گرفته و فرم بدن و حالت پاهای شما را به زیبایی به نمایش می گذارند . این نوع شلوار ها طرح ها متفاوتی نیز دارند و شما می توانید آزادانه طرح مد نظر خود را انتخاب کنید .

شلوار جین از نوع فلر


شلوار جین فلر تقریبا مشابه شلوار بوت کات هست با این تفاوت که پاچه های این شلوار حالت قیف مانند دلرند و کمی تنگ تر از بوت کات هستند و از زانو به پایین گشاد می شوند . بیشتر افراد بر این باور هستند که جین های فلر در هر موقعیت و در هر بازه زمانی قابل استفاده هستند و تقریبا هیچ گاه از مد نمی افتند .

شلوار جین از نوع فاق بلند


این نوع جین به دلیل آنکه تمرکز زیادی روی ناحیه کمر دارند باعث زیباتر شدن ناحیه کمر می شوند . علاوه بر این به دلیل پوشش ناحیه دور کمر و پوشاندن چربی های شکم استایلی بی نظیر برایتان رقم میزند که از مزیت های این نوع شلوار به حساب می آید . اگر دوست دارید اندامتان کشیده تر و یا بلند تر به نظر بیاید و همچنین عاشق این هستید که اندامی شبیه به ساعت شنی داشته باشید شلوار جین فاق بلند از بهترین گزینه هاست . البته توصیه می شود که این نوع از جین را نیز با کفش پاشنه بلند ست کنید تا بی نظیر شوید .

و در نهایت به این نکته توجه کنید که امروزه انواع مختلفی از شلوار های جین وجود دارد . پس شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید . سعی کنید از سبک های شلوار جین که با آن می توانید استایل خود را شیک تر کنید استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید