آشنایی با تاپ های زنانه

راهنمای خرید تاپ های زنانه
در مقاله قبلی سه نوع از تاپ های پرکاربرد را معرفی کردیم . در این مقاله قصد داریم تا سه نوع دیگر از معروف ترین این تاپ هارا معرفی کنیم . تاپ ها در انواع محتلف ساخته می شوند و دسته بندی های متفاوتی دارند . گاه به صورت نیم تنه و گاه به صورت بلند دوخته می شوند . جالب است بدانید که بلوز و شومیز های زنانه هم در دسته بندی تاپ های زنانه قرار میگیرند . با ما همراه باشید تا در این مقاله سه نوع دیگر از تاپ های پر کاربرد را معرفی کنیم .
تاپ های زنانه
همانطور که در بالا اشاره کردیم بلوز و شومیز زنانه نیز در دسته تاپ ها قرار می گیرند . این نوع تاپ ها معمولا به صورت استین دار تولید می شوند . البته که طول آستین ها نیز متفاوت است . و به سه نوع آستین بلند و آستین کوتاه و آستین سه ربع تولید و در فروشگاه ها عرضه می شوند . گاهی در قسمت کمر این تاپ ها کش دوخته می شود و اصطلاحا دارای استایلی شل هستند . در کل این تاپ بلوز ها در طرح ها و رونگ های مختلف تولید می شوند .
بلوز و شومیز در دسته تاپ ها قرار می گیرند
تاپ های کیمونویی . این تاپ ها یکی از بهترین گزینه ها برای پوشاندن نقص بدنی یا به اصطلاح اصلاح فرم بدنی به شمار می رود .معمولا تولید کنندگان برای دوخت این تاپ ها پارچه های شل را انتخاب می کنند و مدل های آستین آن را نیز به صورت کیمینو در می آورند . تاپ های کیمونویی یکی از راحت ترین و آزاد ترین لباس هایی هستند که می توانید در فصل های تابستان و پاییز استفاده کنید .
لباس های کیمونو نیز جزو تاپ ها هستند .
تاپ تونیک زنانه . بدون شک می توان گفت که شما نیز بارها نام تاپ و تونیک را کنار هم شنیده اید . اما جالب است بدانید که تونیک های زنانه نیز مانند بلوز و شومیز زنانه در دسته تاپ های زنانه قرار می گیرند . طرح یقه در تاپ تونیک ها اغلب به صورت وی و یو انگلیسی می باشد . تاپ تونیک ها به صورت آستین دار یا بدون آستین تولید می شوند که البته مدل های بدون آستین آن تاپ تونیک نامیده می شوند . این لباس ها مناسب انواع فرم بدنی هستند و حتی اگر شکم و یا پهلو داشته باشید شما را بسیار شیک و زیبا نشان می دهند . اگر میخواهید تمام توجهات به شما جلب شود بهتر است تاپ تونیک خود را با شلوار ست کنید .
تاپ تونیک
البته که تاپ ها به صورت نیم تنه و سرشانه باز و مجلسی و … تولید و به بازار عرضه می شوند . بهتر است همیشه با توجه به موقعیتی که می خواهید از لباس خود استفاده کنید نوع و سبک آن را انتخاب کنید تا همیشه بهترین باشید .

دیدگاهتان را بنویسید