برای افرادی که سایز بزرگ هستند انتخاب لباس از مهمترین دغدغه هایشان است

برای افرادی که سایز بزرگ هستند انتخاب لباس از مهمترین دغدغه هایشان است. اگر شما جزء این افراد هستید حتما این مطالب را مطالعه کنید ما سعی داریم نکات مهم را در پوشش بیان کنیم.
نظر کارشناسان مد و فشن در مورد نحوه انتخاب لباس برای افراد درشت اندام یا سایز بزرگ به شرح زیر می باشد:
اکثر افراد درشت اندام چاق هستند در ابتدا این افراد باید وزن اضافی خود را با استفاده از رژیم های مناسب کم کنند. چربیهای اضافه بیشتر از هرچیز سلامتی خودتان را به خطر می اندازد. بهتر است رژیم غذایی مناسب را زیر نظر متخصص تغذیه دنبال کنید تا به وزن ایده آل برسید. در اینصورت دیگر در انتخاب لباس به مشکل برنمیخورید.

 

نکاتی که درشت اندامها در انتخاب لباس باید به آن توجه کنند تا شیک تر دیده شوند:
1-در صورتی که سایز شما بزرگ است از پوشین لباسهای پر زرق و برق ، شلوغ با طرحهای درشت جدا خودداری کنید. این لباسها شما را بزرگتر نشان میدهد. سعی کنید همیشه پارچه های ساده را انتخاب کنید تا اندام شما کمتر کانون توجه قرار بگیرد.
در ضمن از لباسهای تک رنگ به جای لباسهای رنگارنگ بیشتر استفاده کنید. لباسهای ساده با طرح های ظریف و کم و مدلهای ساده گزینه های مناسبی برای افراد درشت اندام هستند.

 

2- مهمترین نکته در انتخاب لباس اندازه است. با هر نوع اندامی که باشید باید اندازه لباس متناسب اندامتان باشد. پوشیدن لباس تنگ و یا گشاد برای هیچ اندامی مناسب نیست به ویژه در افراد سایز بزرگ .
این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که در لباس احساس راحتی کنید و معذب نباشید. هر چقدر لباس اندازه شما باشد در آن احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و لباس به تن شما بهتر می نشیند و جذابتر به نظر میرسید.

لباسهای تنگ شما را خوش تیپ و جداب نشان نمی دهند. تنها با پوشیدن آنها احساس راحتی نمی کنید و ناراحت هستید.
3- جنس پارچه یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب لباس باید به آن توجه مخصوص داشته باشید. پارچه ها با جنس ضخیم و سنگین شما را درشت تر و چاقتر نشان میدهد. معمولا افراد درشت هیکل گرمایی هستند و پوشیدن این لباسها علاوه بر چاقتر کردنشان ، باعث گرما و تعرق آنان می شود.که این مشکل شایع در افراد چاق می باشد. لذا پارچه های نازک و لطیف مناسب تر هستند. هم خنک تر هستند و هم تا حدی عیوب اندام را می پوشانند.

4- پیشنهاد میکنم حتما چند تیشرت به رنگ های گوناگون در کمد خود ذاشه باشید. تیشرت آستین کوتاه و یا آستین بلند به رنگهای سفید و مشکی جرء لباسهایی هستند که باید داشته باشید تا در موقعی که سرگردان در انتخاب لباس هستید از آنها استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید