ترکیب رنگ ها چه نقشی در زندگی مادارند؟

رنگ ها و عوامل و کارهای زندگی ما چنان رابطه تنگاتنگی باهم دارند که باید گفت وجود فیزیکی و روحی انسان هارا با سایر پدیده های هستی دنیا در ارتباط قرار می دهد که به حدی است حتی ما انسان در بروز احساسات خود و کلمات و جملات برای بیان از رنگ ها استفاده کرده و بیان می داریم.
بهترین رنگ ها

در سبک زندگی و مد و استایل در موقعیت های اجتماعی برای نشان دادن ویژگی های روحی استفاده میشود!
که در حال حاضر هر رنگی برای موقعیت و شخص خاصی در انواع مشاغل و… در نظر گرفته میشود، که برای نمونه میتوان گفت رنگ قرمز و مشکی برای خانم ها و آقایان در سالگردهای ازدواج و ولنتاین بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.
در دهه های اخیر یکی از مورد هایی که مور تحقیق دانشمندان و روانشناسان بوده و در مباحث روانشناسی رنگ ها تحقیقات فراوان و مفصل صورت گرفته که رنگ ها تاثیرات فراوانی بر رفتار و روحیه انسان ها می گذارد و شدیدا تحت تاثیر حالات روانی و عاطفی قرار می دهند، که هر یک حاوی پیام خاصی به بینندگان میباشد.

  • تیرگی و روشنی
  • سردی و گرمی
  • مکان رنگ
  • کمیت رنگ
  • کیفیت رنگ

    همه این ترکیب رنگ ها تاثیرات فراوانی بر روی زندگی و روان، افکار، مد، استایل و…دارند که در هر لحاظ بیشتر مورد کمک و استفاده قرار می گیرد.

    رنگ روغنی, رنگ روغن, انواع رنگ روغنی

    سخن آخر:

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میتوان گفت چیزی که دائما باهم در حال تعامل و تعادل هستند، انسان ها و رنگ ها هستند که زیر مجموعه ای از نظام کل جهان می باشد،که در نهایت چیزی که تحت تاثیر نگ ها قرار میگیرد انسان ها هستند.
    رنگ ها در انواع مواقع زندگی ما تاثیر دارند و دخیل هستند، و حتی رنگ درمانی و خیلی از کاربردهای دیگری دارد که برایش پرونده گسترده ای میتوان نوشت و به قول معروف هرچی ازش بگیم کم گفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید