توصیه های ضروری در انتخاب و خرید کیف مدرسه

بدون شک با فرا رسیدن پاییز وشروع مدارس یکی از دغدغه های والدین خرید کیف مناسب مدرسه برای دانش اموزان هست انتخاب نادرست کیف صدمات جبران ناپذیری بر روی بچه هایمان دارد برای یک انتخاب خوب وخرید مناسب چه فاکتورهایی باید در نظر گرفته شود؟

1-کیف باید دارای ابعاد و وزن مناسبی متناسب با سن وجثه فرزندتان باشد کیفهای سنگین وغیر استاندارد فشار زیادی رابرروی ستون فقرات فرزندتان وارد میکند.
2-جنس کیف از موارد مهم دیگریست که باید توجه ویژه ای به ان کرد پارچه کیف علاوه بر تاثیر بروزن و دوام کیف برروی قابلیت تنفس و بو گرفتن داخل کیف و حتی نفوذ اب و رطوبت در مواقع بارندگی تاثیر گذار است.

3-زیپ های کیف رو حتما بررسی کنید تا علاوه بر روان بودن به صورت کامل باز شوند.
کیف مدرسه

 

4-انتخاب رنک وطرح کیف را به عهده فرزندانتان بگذارید انتخاب توسط کودکان اشتیاق زیادی را برا ی استفاده وتحصیل برایشان ایجاد میکند.

5-قیمت کیف نیز از موارد دیگری است که باید به ان توجه داشت کودکان ممکن است درک صحیحی از هزینه ها نداشته باشند این عوامل در کنار هم میتواند در هنگام خرید تصمیم آگاهانه تری گرفته شود.

6-کیف های کوله پشتی میتواند انتخاب مناسبی برای کودکانمان باشد ولی باید ضمن در نظر گرفتن موارد فوق از کیفهای کوله ای که دارای بندهای پهن وپنبه دار هستند انتخاب نمایید .

 

کیف مدرسه
کیف کوله پشتی

7-بهتر است از کوله هایی دارای بند حمایتی بر روی شکم و یا سینه انتخاب نمایید.

 

کوله پشتی
کیف مدرسه

8-کیف های چرخ دار یکی دیگر از کیف های مناسب برای دانش آموزان است ولی اگر زندگی اپارتمان نشینی دارید بهتر است به علت سنگینی این مدل از کیفها در حمل از پله ها از خرید ان صرف نظر کنید.

کیف چرخ دار
کیف مدرسه

 

به فرزندانمان طرز حمل صحیح کیف را آموزش دهیم حمل کیف های کوله بر روی یک شانه در طولانی مدت باعث ایجاد نقص وانحراف در ستون فقرات میشود.

کیف کوله پشتی
کیف مدرسه

 

مجموعه فیزا با سالها  تجربه وبیش از ده ها هزار مشتری در سطح کشور این نیاز هموطنان عزیزمان را با خرید مستقیم وارزان از برند های ترک واروپایی ارایه مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید