توصیه به خانم هایی که می خواهند خوش استایل باشند

در مصاحبه با  بازیگران معروف بسیار شنیده ایم که از استایل خود می گویند. که در این فصل با این استایل ظاهر شده اند و تفاوتشان با دیگر بازیگران کدام است. این استایل چیست؟ که در میان شیک پوشان اهمیت زیادی دارد.

کارشناسان فشن و مد معتقدند که فصلها می آیند و می روند و مدلهای جدید به مرور زمان کهنه می شوند و به فراموشی سپرده می شوند. اما یک چیز است که هرگز تغییر نمی کند. و آن استایل زیباست.

استایل به معنای سلیقه زیبا  و داشتن هنر ترکیب و پوشیدن درست لباسها است. برای تحقق این امر لازم است چند اصل ساده را به همراه خوش سلیقه بودن و زیبا پسندی رعایت کنید.

استایل خانم های خوش لباس
خوش استایل

اصول خوش استایل بودن برای خانم های خوش لباس

1- پوشیدن کفش پاشنه بلند

یک استایل ساده را یکبار با کفش پاشنه بلند و بار دیگر با کفش تخت امتحان کنید و در دو حالت از خود عکس بگیرید. با مقایسه عکسها می توانید به تاثیر و تفاوتی که این کفشها بر روی استایل و شیک بودن شما می گذارند را با پشم خود ببینید. کفشهای پاشنه بلند علاوه بر بلندتر نشان دادن قامت شما، ترکیب اندانتان را جذابتر و لباسهای شما را شیک تر نشان می دهد.

2- متفاوت بودن

اگر برای پوشش خود و خوتان ارزش قائل هستید از لباسهایی که عموم مردم استفاده می کنند استفاده نکنید. این نوع لباسها شما را خیلی معمولی نشان می دخد. پس متفاوت لباس بپوشید و سعی کنید راههای مناسب متفاوت بودن را پیدا کنید. هر گاه توانستید از راههای صحیح متفاوت باشید می توانید استایل شخصی خودتان را پیدا کنید.

3- سرمایه گذاری درست

در جاهای مختلف دیده ایم که توصیه می شود از لباسهای گران قیمت استفاده نکنید و سعی کنید مبلغ زیادی را برای یک نوع لباس خاص خرج نکنید. اما این نظریه در مورد لباسهایی که می خواهید مرتب بپوشید و از آن نوع لباس تعداد کمی لازم دارید ولی می خواهید در دفعات زیادی از آن استفاده کنید متفاوت است. جنس مقاوم در این نوع لباسها مهم است لذا ارزش دارد که برای آن هزینه بالا ب=ردازید.

4- بهترین اکسسوری وقار و اعتماد شماست

با ارزش ترین زینت هر خانم وقار و شخصیت اوست. تا زمانیکه شما اعتماد به نفس کافی را نداشته باشید و به خود اعتماد کافی را نداشته باشید و ارزش وجودی خودتعان را نتوانید درک کنید هیچ لباسی نمی تواند شما را زیبا تر و جذابتر نشان دهد.

 

استایل خانم های خوش لباس
خوش استایل

نمونه هایی از مدلهای فروشگاه اینترنتی فیزا

استایل خانم های خوش لباس
شلوار زنانه ارغوانی کلاسیک PUANE 265506
استایل خانم های خوش لباس
شلوار زنانه مشکی کلاسیک PUANE 265488

 

 

برای مشاهده مدلهای بیشتر به سایت فیزا مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید