خانم ها کی جذابتر میشوند

همه ما دوست داریم جذابتر و شیک تر به نظر برسیم. برای اینکه همیشه خوب دیده شویم از ترفندها و تکنیک هایی استفاده می کنیم. ولی براستی خانم ها کی جذابتر میشوند ؟

این را باید بدانیم که جذاب بودن اکتسابی است و هیچکس بالفطره شیک پوش نیست. شما با رعایت چند مورد می توانید همیشه خوب و جذاب تر به نظر برسید. این موارد شمار عالی تر از همیشه نشان میدهد.

خانم ها کی جذابتر میشوند؟

موارد جدابیت خانمها

1- لبخند زدن

داشتن لبخند بر روی لبها شما ده برابر آنچه که واقعا هستید جذابتر نشان میدهد. این ترفند بسیار ساده و کم هزینه می تواند شما را از دید افراد مقابلتان بسیار اجتماعی و دوست داشتنی تر نشان دهد. دندانهایتان در هنگام لبخند زدن بیشتر از هر چیز دیگری دیده میشود  پس به بهداشت دندان هایتان اهمیت بدهید و مرتب مسواک بزنید. وبرای تکمیل فرایند پاکیزه سازی دندان حتما از نخ دندان استفاده کنید.

دندان های سفید و تمیز لبخندتان را بسیار دلنشین تر می کند.

خانم ها کی جذابتر میشوندژاکت کشباف زنانه زرشکی لخت BENIN 213801

2- استفاده از رنگ قرمز در پوشش

تحقیقات نشان داده که رنگ قرمز در لباسها جزء تاثیرگزارترین رنگها برای جلب توجه دیگران است. البته در صورتیکه برایتان امکان پوشیدن لباس قرمز نیست از ترفندهای دیگر استفاده کنید تا جذاب و خوش تیپ دیده شوید.

 

خانم ها کی جذابتر میشوند
پلیور زنانه قرمز یقه گرد CAZADOR 16398

 

3- داشتن موهای بلند

در سراسر دنیا موهای بلند را به عنوان یک ویژگی زنانه قبول دارند و می پسندند. اگر چه اکثر خانمها معتقدند موهای بلند نیاز به مراقبت های ویژه دارد که کار بسیار سختی است. ولی در عین حال داشتن موهای بلند باعث می شود جذابتر به نظر برسید. با تحقیقاتی که برروی آقایان صورت گرفته نشان داده شده است که اکثر آقایان معتقدند که خانمهای با موهای بلند جذابتر ودلنشین تر از خانمهای با موهای کوتاه هستند.

 

خانم ها کی جذابتر میشوند
سویشرت زنانه خاکستری آنتراسیت یقه گرد CAZADOR 16413

 

4- در آرایش کردن متعادل باشید

برخی از خانمها برای اینکه بهتر دیده شوند منحصرا از آرایش استفاده می کنند و به چیز دیگری غیر از آرایش فکر نمی کنند. این خانمها از ترفند آرایش بیشتر از معمول استفاده می کنند. این را متذکر می شوم که آرایش زیاد نه تنها شما را جذابتر نشان نمی دهد بلکه شما را از چهره واقعی تان دور می کند و شخصیت واقعی شما در پشت نقاب آرایش مخفی می ماند.

کارشناسان برا این عقیده هستند که تنها 7% از پیام خود را افراد بوسیله کلام و صدا انتقال می دهند. و بقیه از طریق موارد غیر کلامی منتقل می شوند. لذا این موضوع اهمیت زبان بدن را نشان می دهد. سعی کنید در روابط خود از زبان بدن نیز به شکل صحیح استفاده کنید.

5- لباس را با توجه به فرم بدنتان انتخاب کنید

شخصی که دارای اندام متناسب باشد دارای اعتماد به نفس بالاتری است لذا در انتخاب لباس با مشکلات کمتری روبرو می شود. داشتن اندامی به شکل ساعت شنی بیشتر مورد توجه آقایان است . پس سعی کنید اندامتان را روی فرم نگهدارید و با توجه به نوع اندامتان لباس انتخاب کنید.

 

در اینجا تعدادی از لباسهای برند را به شما معرفی می کنم برای مشاهده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه با برندهای معتبر به مبسایت فروشگاه اینترنتی فیزا مراجعه کنید

 

 

خانم ها کی جذابتر میشوند
ژاکت کشباف زنانه شتری دراز ساده EVERYDAY BASIC 227156

خانم ها کی جذابتر میشوند

خانم ها کی جذابتر میشوند
ژاکت کشباف زنانه مشکی راه راه BENIN 219775
خانم ها کی جذابتر میشوند
ژاکت کشباف زنانه یشمی ساده EVERYDAY BASIC 213780

دیدگاهتان را بنویسید