در فصل بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم

بهار فصلی است که طبیعت هم به پیشواز تنوع و تغییر می رود. و همه جا پر می شود از رنگهای زیبا و دلنشین ، لطافت و مهربانی، صفا و صمیمیت و دوستی.

حیف است که ما در نوبهاران تغییر نکنیم و به فکر ایجاد تغییراتی در ظاهرمان نباشیم. پس پیش به سوی بهاری دلچسب و زیبا با پوششی که هرگز تجربه نکرده اید برای خوش تیپی و جذابیت بیشتر.

پیشنهاد های ما برای استایل شما در فصل بهار

به پیشنهادهای ما برای خوش تیپی در فصل بهار توجه کنید تا با رعایت آن جذاب تز گذشته دیده شوید:

1- با تغییراتی که در هوا به وجود می آید بیشتر افراد روی می آورند به پوشیدن رنگهای روشن. پس دیگر لباسهای تیره و سرد زمستانی را کنار بگذارید و رنگهای شاد و روشن را برای لباسهایتان انتخاب کنید.

کفش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند می توانید از کفشهای به رنگ روشن استفاده کنید. که شما میتوانید از مجموعه کفش زنانه و کفش مردانه فروشگاه اینترنتی لباس و کفش فیزا دیدن کرده و کفش مورد نظر خودتان را در بین جدیدترین مدل های کفش 2018 انتخاب و خرید اینترنتی کنید.

2- در فصل بهار و تابستان بیشتر افراد به پوشیدن صندل و کفشهای تابستانه روی می آورند. هرگز با این نوع کفشها و صندلها جوراب نپوشید. و در صورتی که میخواهید در یک مراسم رسمی شرکت کنید و لازم است جوراب بپوشید بهتر است از کفشهای کتانی و اسپرت بغیر از صندل استفاده کنید.

3- با آغاز بهار سعی کنید لباسهای پشمی و زمستانی خود را جمع کنید و دیگر از بوت و چکمه استفاده نکنید. درست است که هنوز در برخی مناطق هوا سرد است می توانید از کت و کاپشن های مخصوص بهار استفاده کنید.

4- به جنس پارچه لباسهای بهاری توجه داشته باشید چون ممکن است هنوز هوا کمی سرد باشد. لباس انتخابیتان نه به لطافت پارچه های تابستانه باشد نه به ضخامت پارچه های پشمی زمستانه.

5- لباسهای بهاره را با لباسهای زمستانه جدا بگذارید که نگهداری آنها در یک جا باعث می شود ناخودآگاه شلواری زمستانه را با پیراهنی بهاره ست کنید که با هم تناسب نداشته باشند.

6- سعی کنید لباسهایی که برای بهار و تابستان انتخاب می کنید نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد باشند. لباس اندازه تنتان بپوشید حتی اگر سایز خودتان را می دانید حتما قبل از خرید پرو کنید.

7- شلوار نباید آنقدر کوتاه باشد که هنگام راه رفتن جورابها پیدا شود. در مورد شلوارهای پارچه ای بهتر است تا بالای پاشنه کفش بیایند و در مورد شلوارهای جین تا انتهای پاشنه کفش.

هم چنین در زمان نشستن شلوار نباید بیش از چند سانت از جوراب دیده شود.

جدیدترین مدل های شلوار جین و پارچه ای زنانه را در فروشگاه اینترنتی فیزا مشاهده کنید

8- تیشرت های زنانه و تیشرت های مردانه گزینه های خوبی برای فصلهای بهار و تابستان هستند . دقت کنید هنگام پوشیدن آنها اگر بلند هستند به داخل شلوار بزنید. بلندی مناشب برای تی شرت کمی پایین تر از دور کمر است.

لباس بهاره زنانه

خرید اینترنتی انواع مدل لباس بهاره

9- سعی کنید در این فصل که طبیعت رنگارنگ است شما هم در پوشیدن لباسها تنوع داشته باشید و تجربه های جدید را در پوشش خود به دست بیاورید. اصرار به پوشیدن رنگ سال نداشته باشید رنگی را انتخاب کنید که به پوستتان می آید.

10- خانمها برای تکمیل استایل خود می توانند چند شال به رنگهای شاد برای تابستان خود تهیه کنند به همراه عینک آفتابی استاندارد و کلاه آفتابی بهاره.

آقایان هم علاوه بر عینک و کلاه مردانه می توانند چند تی شرت ساده به رنگ های مختلف و شاد با شلوار کتان روشن برای تکمیل تیپ خود تهیه کنند.

جدیدترین مد های تابستانه و بهاره 2018 در وبسایت harpersbazar

لباس بهاره مردانه

خرید اینترنتی انواع مدل لباس بهاره مردانه

دیدگاهتان را بنویسید