شما چقدر تاپ های زنانه را می شناسید ؟

راهنمای خرید تاپ زنانه

تاپ ها از مهم ترین لباس های زنانه هستند که بسیار کاربردی به شمار می روند . شما نیز می توانید در محیط های مختلف با تاپ استایل های متفاوت و شیک ایجاد کنید . امروزه تاپ ها انواع مختلفی دارند و بهتر است قبل از خرید به اسامی و طرح های آن توجه کنید تا خرید خوبی داشته باشید . به نظر شما استایل تاپ و شلوار بهتر است یا تاپ و دامن ؟ با ما همراه باشید تا سه مورد از تاپ های پرکاربرد را باهم بررسی کنیم .

تاپ های  بند دار . تاپ های بند دار مخصوص بانوانی هستند که دوست دارند تاپ های بدون آستین بپوشند . مخصوصا خانم های ورزشکار به این نوع تاپ ها علاقه زیادی دارند . اگر دوست دارید که در مرکز توجهات قرار بگیرید تاپ های بند دار را انتخاب کنید زیرا استایل جذابی به شما می بخشد . این نوع تاپ ها را می توانید هم به صورت مجلسی و هم به صورت اسپرت استفاده کنید .
تاپ بند دار زنانه
تاپ های یقه رومی .این نوع از تاپ ها فقط دارای یک بند هستند . به همین دلیل اصطلاح یقه رومی را به کار برده اند . تاپ های یقه رومی مناسب برای خانم ها و دختران می باشد که اکثرا به صورت لباس مجلسی از آنها استفاده می کنند . اگر میخواهید با این نوع تاپ استایل جذابتری بسازید توصیه ما به شما استفاده از دامن های کوتاه همراه این مدل تاپ هاست . همچنین که تاپ های یقه رومی در دو مدل نیم تنه و کامل به بازارهای های فروش عرضه شده اند .

تاپ های رومی

تاپ های تیوپی . از دیگر مدل های کاربردی و شیک تاپ ها می توان از تاپ های تیوپی نام برد . این نوع تاپ ها کاملا بدون بند بوده و هنگام استفاده خط گردن شما به صورت کامل نمایان می شود علاوه بر این موضوع این تاپ ها به صورت نیم تنه می باشند  . از تاپ های تیوپی نیز بسته به موقعیت های مختلف همراه با دامن های کوتاه یا بلند و یا همراه شلوار های مختلف می توانید استفاده کنید .

تاپ های تیوپی

در پایان به این نکته توجه کنید که تاپ ها در انواع جنس های مختلف تولید می شوند تا بتوانید از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کنید . از تاپ های حریر و … که در آنها از پارچه های مجلسی استفاده می شود مناسب  اتواع مجالس مختلف می باشند . تاپ های نخی و خنک که مناسب فصل تابستان می باشند . و تاپ های ورزشی که بسیاری از بانوان در رشته های ورزشی مختلف از آنها استفاده می کنند . بسته به نوع پارچه تاپ ها سعی کنید شرایط شست و شو آنها را در نظر بگیرید تا همیشه لباسی تمیز و شکیل را بر تن کنید .
تاپ های نخی و مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید