سال جدید با ترکیب رنگ های جدید

از فصل های مناسب برای ترکیب رنگی های زیبا و داشتن استایل شیک و خاص فصل بهار و تابستان است . و اکثر افراد به دنبال این هستند تا لباس هایی با ترکیب سال جدید بر تن داشته باشند . همانطور که مطلع هستید رنگ سال برای سال 1402 قرمز آتشین مایل به زرشکی انتخاب شده . بسیاری از خانم های با سلیقه خوب میدانند که داشتن استایل شیک لازمه رعایت قوانین خاصی است و به منظور شیکتر و جذابتر شدن باید این قوانین را رعایت کرد .

یکی از رنگ های خاص که با رنگ سال ست می شود و به اصطلاح ترکیب این دو در کنار هم عالیست رنگ سرمه ای می باشد . شما می توانید از رنگ سرمه ای در ترکیب های مختلف از لباس استفاده کنید . زیرا که رنگ سال و سرمه ای متضاد یکدیگر هستند . همچنین شما می توانید از ترکیب رنگ سال با دامن و کت و شلوار و لباس های جین استفاده کنید .

از دیگر رنگ ها می توان به رنگ مشکی اشاره کرد . و یا بهتر است بگوییم بهترین گزینه برای ترکیب رنگ سال همان رنگ مشکی می باشد . رنگ سال نماد قدرت است . همچنین نیز رنگ مشکی نماد قدرت است . پس ترکیب این دو رنگ برای مراسم های شما مخصوصا دور همی ها و مهمانی ها بسیار جذاب می باشد .

همچنین ترکیب رنگ سال با رنگ های خاکستری و سبز نیز جذاب می باشد . رنگ خاکستری در کنار رنگ های گرم نماد شور و حرارت است و اصولا افرادی که ساده پسند هستند بیشتر جذب این رنگ می شوند . ناگفته نماند که ترکیب رنگ سال با طیف رنگی خاکستری نیز ظاهر شما را بسیار لاکچری نمایان می کند . همچنین رنگ سبز نیز به استایل شما نوعی شادی و دلنشینی می بخشد . و باعث می شود استایل شما بسیار دلنشین و زیبا به چشم بیاید . البته بهتر است برای استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ سال از طیف تیره آن استفاده کنید . به طیف تیره رنگ سیز اصطلاحا سبز کلاسیک گفته می شود .

در پایان در نظر بگیرید که ست کردن لباس ها و رنگ های آنها موضوع بسیار مهمی به شمار می رود . البته اکثر کمپانی ها در کنار معرفی رنگ سال چندین رنگ مکمل نیز معرفی می کند . البته رنگ سال به دلیل اینکه در طیف قرمز و سرخابی می باشد بسیار رنگ خاصی است . بنابراین برای ست کردن بهتر است از رنگ های متضاد و مکمل استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید