شلوار پاییزی راهنمای استایل

تنها شش مورد مردانه که در پاییز به آن نیاز دارید

 

لیست کوچکی که برای یک کمد لباس پاییزی چشمگیر و کامل نیاز دارید.
شلوار پاییزیپیج های فیزا

مردان همیشه از من می پرسند که چگونه استایل خود را بهبود بخشند. من می گویم بستگی به وضعیت کمد لباس شما دارد. آیا اصول اولیه را پوشش داده اید؟ اگر نه، بیایید از آنجا شروع کنیم. یا از طرف دیگر، آیا کمد لباس خود را بیش از حد پیچیده کرده اید؟ آیا آنقدر خریدهای مشکوک و تکان دهنده انجام داده اید که کمد شما دلهره آور و غیرممکن شده است؟
این یک مسابقه نیست نکته ساده این است که کمد لباس ها از مردی به مرد دیگر بسیار متفاوت است. اغلب، بهترین پاسخ به این سوال که چگونه بهتر لباس بپوشیم، ساده ترین پاسخ است: کمد خود را ویرایش کنید.
استایل پاییزی
یک کمد لباس عالی به کمیت نیست. این در مورد تطبیق پذیری و انجام خریدهای هوشمند است. بنابراین آنچه را که می‌توانید پاک کنید (هر چیزی را رها کنید)، آنچه را که باید نگه دارید و آنچه را که نیاز دارید، فهرست کنید.
برای ایجاد ترکیب های شگفت انگیز و شیک فقط به این شش مورد نیاز دارید.

شلوار جین تیره
شلوار جین تیره
از آنجایی که کسب‌وکارها به کاهش محدودیت‌های لباس اداری ادامه می‌دهند، مردان بیش از هر زمان دیگری به دنبال لباس جین هستند. فقط به یاد داشته باشید که وقتی یک جفت بلوز مورد علاقه خود را می‌پوشید، هرچه شستشو تیره‌تر باشد – مانند این گزینه‌ی نیلی تیره، خشک و خلفی سایمون میلر – گزینه‌های غیررسمی هوشمندانه‌تری خواهید داشت. و راحتی را با جادار بودن اشتباه نگیرید. سعی کنید با شلوار جین در اتاق لباس بنشینید. اگر بتوانید بیش از یک نیشگون گرفتن از ناحیه ران را بگیرید، آنها خیلی بزرگ هستند

خاکی-رنگارنگ
شوار رنگارنگ
هر چیزی که به رنگ برنزه یا شنی باشد، جواب می‌دهد، اما چرا با انتخاب رنگ غیرمنتظره‌تر – و در عین حال همه‌کاره‌تر – مانند رنگ سبز ارتشی.
رنگ خاکی یکی از پر طرفدار ترین رنگ های پاییزی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، که حتی در برابر لک و چرک زیاد خود را نشان نمی دهد.
برای همین است صنعت مد آن را بیشتر پیشنهاد می دهد برای ترکیب کردن با استایل پاییزی.

اما مناسب ترین پارچه ها در پاییز:

  • کتان راه راه یا شطرنجی
  • مخمل کبریتی
  • چرم طبیعی و مصنوعی
  • و کارای جین و جیر
    از جمله مواردی هستند که در فصل پاییز برای خوش استایل کردن مردان و فرقی داره حتی خانم ها که باید در نظر گرفت.

البته در اینجا چند پیشنهاد خاص هم هستند:
می دانیم که دراین فصل از ژاکت ها استفاده زیادی میکنند، بنابراین ژاکت هاهم قد های متفاوتی دارند. برای داشتن یک استایل خاص و شیک می توانید یک ژاکت بلند رو بلوز خود بپوشید و یک شلوار و بوت شیک را با آن ست کنید و از استایل شیک خود لذت ببرید!
پاییز یعنی فصل تناقض ؛ به معنای تبدیل تابستان به زمستان و گرما به سرما است. می توانید با تضاد انداختن در ترکیب لباس ها و رنگ ها یک استیل متفاوت خاص دیگ ای داشته باشید.
شیک استایل

سخن آخر:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما دوستان و عزیزان قرار گرفته باشد که همچنان مارا دنبال می کنید و همچنین میتوانید با کلیک بر روی کفش مردانه کتانی شیک سال2022 این مقاله را هم بخوانید. نظرات و پیشنهادات خودتون را برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید