شما چقد فرم بدنی خود را می شناسید ؟

آشنایی با فرم بدن بانوان
برای اینکه لباس مناسبی برای خود انتخاب کنید تا هرچه بیشتر و بهتر جلوه دهید بهتر است ابتدا فرم بدنی خود را بشناسید . لازم به ذکر است که همه ما فرم های بدنی مختلفی داریم و هر کدام زیبا هستند . اما باید به این نکته توجه کنید که همه فرم های بدنی باید و نباید های خودشان را دارند . و بهتر است شما از خودتان شناخت کافی را داشته باشید تا بتوانید استایلی شیک برای خودتان ایجاد کنید . البته که بعضی فرم های بدنی در دو دسته و یا بین دسته های مختلف قرار می گیرند . اما با توجه به شاخص هایی که در زیر اشاره خواهد شد شما می توانید به راحتی فرم بدنی خود را تشخیص دهید .
فرم های بدنی
فرم بدن گلابی شکل : در این فرم بدنی معمولا نیم تنه بالای شخص کوچک و کمری باریک دارد . علاوه بر این پایین تنه خوش فرم نیز از ویژگی های فرم گلابی شکل است . شما همیشه باید به این نکته تجه کنید که عرض باسن هایتان از عرض شانه هایتان بیشتر است . سعی کنید کمتر لباس های ست خرید کنید چون معمولا سایز پایین تنه یک یا دو سایز از سایز بالا تنه بیشتر است .
فرم بدنی گلابی شکل
فرم بدنی سیبی شکل : در فرم بدنی سیبی شکل معمولا قسمت سینه و نیم تنه پهن و پر هستند . در قسمت شکمی نیز این پهنا بیشتر می شود . علاوه بر این پاها بسیار خوش فرم می باشند . فرم بدنی سیبی شکل را معمولا در افرادی که اضافه وزن دارند مشاهده می کنید . از جمله ویژگی های مشهود این فرم بدنی داشتن دور سینه پهن است . و این باعث می شود نیم تنه پایین یا به اصطلاح بخش کمری در این فرم بدنی نمایان نمی شوند . بهتر است این افراد بیشتر از تونیک ها استفاده کنند

فرم بدنی مستطیل شکل . در این نوع فرم بدنی عرض باسن و شانه یکسان است . و همچنین سینه های کوچک می باشند و قسمت کمر مشخصی ندارند و بدن حالت یکسان در تمامی قسمت ها دارد . در این نوع فرم بدنی شخص انحنای خاص و یا برجستگی چشم گیری ندارد .
فرم بدن مستطیلی
در قسمت سه فرم بدنی بانوان را مطرح کردیم در مقاله بعدی سه فرم دیگر از معروف ترین آنها را معرفی می کنیم . با ما همراه باشید .

دیدگاهتان را بنویسید