معرفی معروف ترین ادکلن های زنانه

عطر و ادکلن زنانه از جایی اهمیت پیدا می کند که خانمها از دیرباز به مواد خوشبو کننده و استفاده از عطرها علاقه داشته اند، خوش بو کننده ها و مواد معطر از قدیم تا به امروز با سبک زندگی ما  خانمها پیوند خورده است.

استفاده از عطر زنانه در بین خانم ها بسیار رایج شده است و اغلب بانوان به عطر زدن علاقه بسیاری دارند.
عطر زدن علاوه بر اینکه موجب خوشبو شدن شما میشود باعث شادابی و جذابتر شدن شما نیز میشود و به شما حس اعتماد به نفس بهتری میدهد.
خانمهایی که که با بوی خوش در جامعه ظاهر میشوند جذابتر به نظر میرسند.

عطر زنانه را بر اساس نوع غلظت به سه دسته تقسیم میشوند:

  • پرفیوم
  • ادو پرفیوم
  • ادوتویلت

 

7 عطر موفق دنیا

در این قسمت ویترین 20 عطری را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت تا موفق ترین عطر زنانه دنیا را بشناسید و با ویژگی های آن ها آشنا شوید. بریم که از عطر 20 به اولین عطر برسیم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ترتیب قدرت عطر ها به عدد را در نظر نگیرید و بدانید که همه این موارد با سبک خاص خود مورد پسند افراد مختلف ( بعضی مردم عادی، بعضی سلبریتی ها و برخی خانم های موفق ) قرار گرفته اند.

ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت د پارفوم

رانسیس کورکجان عطرساز و کارآفرین ارمنی‌تبار اهل فرانسه است و وی در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه فرانسوا کوتی برای یک عمر تلاش و دستاوردهاي خویش گشت. وی در سال ۱۹۹۵ در سن ۲۶ سالگی عطر Le Male را که یکی از پرفروشترین عطرهای جهان می‌باشد برای ژان پل گوتیه طراحی نمود. به دنبال آن طراحي چهل عطر برجسته دیگر  را برای شرکت های عطرسازی بزرگ در سراسر جهان انجام داد. در سال 2009، او خانه عطرهای لوکس میسون فرانسیس کورکجان را با تاجر لبنانی-فرانسوی و شریک سابق ارنست و یانگ مارک چایا ، که اکنون یک بازیگر بزرگ جهانی در بخش عطرهای لوکس است، تأسیس کرد.اين شرکت نسبتا جدید،در سال 2009 شروع به عرضه عطر در فرانسه نمود. این برند تعدادی عطر اغوا کننده برای مردان و زنان منتشر کرده است.

باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت د پارفوم عطری است کهربایی گلی زنانه و مردانه که چند سال پس از باكارات رژ ۵۴۰ و در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی بادام تلخ و زعفران و نت های میانی شامل رایحه ی یاس و سرو مصری است و نت های پایه عنبر، نت های چوبی و مشک را شامل می شود .

درخشندگی سه رایحه ی اصلی گلی ،چوبی و کهربایی موجود در این ادوپرفیوم ،رایحه ی آن را قدرت می بخشد. مهارت استادانه عطرساز( فرانسیس کورکجیان )و خرد به دست آمده توسط او  با گذشت زمان باعث ایجاد این عطر چوبی به عنوان یک دستاورد نهایی و بی نظیر گردید. نت سر یاس گرندیفلوروم از مصر به آرامی در رایحه ی این عطر برجسته می شود .سپس کم کم رایحه ی بادام تلخ مراکشی که به رنگ آتش است افزوده می شود و در نهایت، نت معدنی ساخته شده در اطراف عنبر با آکورد مشک و چوب مهار می شود. بطری عطر با افزودن بر قدرت رایحه ی اکستریت، با نور نیز بازی می کند. زیبایی شناسی آن ردای قرمز درخشانی را به تن می کند که یادآور رنگ قرمز باکارات است. ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت د پارفوم شامل وفور و آمیختگی عناصری است که تنها با هنر عطرساز و خرد او به دست آمده و با گذشت زمان می تواند مهار شود.

عطر بسیار قوی آن تلخ و کمی فلزی است و با حالتی چرمی روی بقیه ترکیبات گرم و سرد می‌وزد. فرانسیس کورکجیان دوست دارد از آن در لایه بالایی عطر استفاده کند تا شیرینی نت های مرکبات را بشکند. اغلب با عطرهای مبتنی بر عود و آکوردهای کهربای شرقی همراه است. فرانسیس کورکجیان می گوید”سیلاژ غیر معمول ،این عطر را مرموز می کند. باکارات رژ ۵۴۰ ،مظهر کیمیاگری حواس است.”

رایحه ی این نسخه مطمئناً در مقایسه با نسخه اصلی عمق بیشتری دارد . مانند ادوپرفیوم باکارات رژ ، باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت هم از رايحه ي بسيارجذاب و خیلی خاص برخوردار است كه کمتر شبیه عطر دیگريست و طرفداران بسياري در سراسر دنيا دارد .

 

6.عطر باربری لندن زنانه

 

از فضای منحصر به فرد لندن در حسی ترین شکل آن لذت ببرید. ادو پرفیوم باربری لندن، فضای کلان شهر بریتانیا را ارائه می دهد که سنت و روحیه ای پویا و خلاق را در کنار هم قرار می دهد.
یک رایحه گلی تازه برای هر زن  زیبا ایده آل . مناسب برای استفاده لباس روزانه و مناسبت های خاص.
این عطر به دلیل نرمی و سبکی آن برای استفاده روزمره ایده آل است.

لطافت گل یاس و گل صد تومانی با رایحه های چوب صندل تقویت می شود و شما را با ظرافت آنها مجذوب خود می کند که جذابیت طبیعی یک دختر روستایی مدرن و فعال را افزایش می دهد. عطر زنانه باربری لندن (2006) غیرقابل انکار و اجتناب ناپذیر است. این عطر با توجه به اندازه و سبکی که دارد برای عموم مردم ایده آل است.

عطر زنانه باربری لندن یک عطر ساده و منحصر به فرد لندنی است. Der Damenduft شهر در تیمز و سبک زندگی شهری آن، پویایی و ویژگی های آن را به تصویر می کشد. به دلیل سادگی و سادگی نمی توان رویاهای او را نادیده گرفت. حتی بطری عطر نیز با ترکیب معمولی Burberry پوشیده شده است.

باربری و انگلستان – دو چیز که کاملاً غیرقابل باور با هم هستند. شرکت باربری در سال 1856 تاسیس شد و شروع به تمرکز بر روی لباس های بیرونی و کار کرد. برخی از یافته‌های ریشه‌های آن‌ها را می‌بینید که لباس‌های آبرنگ یا همان کت‌های مدرن را پیدا می‌کنید. شغل معمولی Muster از قرن بیستم باربری بوده است. بازاریابی عطر شروع به ترویج باربری در دهه 80 کرد. علاوه بر اولین عطر مردانه، طیف فعلی بسیار گسترده تر است. همه عطرهای باربری اصالت معمولی و ظرافت جوانی دارند که در همه گروه های سنی محبوب است.

5.ادکلن آرماند باسی این رد ادوپرفیوم

عطر ادکلن آرماند باسی In Red EdP عطری است گلی مخصوص بانوان در سال 2003 روانه بازار شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های اولیه زنجبیل، ترنج، پرتقال ماندارین و هل هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، برگ بنفشه، زنبق دره و رز. نت های پایه عبارتند از نت های چوبی و مشک سفید

آرماند باسی این رد عطری است پرشور برای خانم هایی که عاشق ظرافت و استایل شیک هستند.

همه چیز بر اساس تن چوب گرم، خزه و مشک است. این عطر قطعا خانم های شیک و شیک را راضی خواهد کرد. در قرمز، خلق و خوی غیرمعمول، شهوانی مطلق و کاریزمای پنهان است. با لطافت و شهوانی اغوا می کند. جوهره ای از ظرافت و کسب و کار تصفیه شده را ایجاد می کند و طعم ظریف ایجاد می کند. شور و بیان را ساطع می کند. با ترکیب عطر شما حس خود را از دست خواهید داد و احساس می کنید ملکه واقعی زندگی هستید.

4.عطر زنانه کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی)

همانطور که از نام آن پیداست، Calvin Klein Beauty مخفف زیبایی است، اما این فقط در مورد ظاهر بیرونی صدق نمی کند، بلکه عمدتاً به درخشندگی درونی که هر زنی در خود دارد صدق می کند. این عطر کاریزمای زنانه را به روشی کاملاً جدید تفسیر می کند، Calvin Klein Beauty هر زن را در هاله ای از زنانگی بیانگر و ظرافت کلاسیک در بر می گیرد و به زیبایی درونی او اجازه می دهد تا با شکوه تمام بدرخشد. به لطف Calvin Klein Beauty زنانگی ناب را فریب دهید و با قدرتی زیبا متقاعد کنید.

عطر کالوین کلین بیوتی عطری گلی و تازه است که خیلی شیرین و تند نیست. ترکیبی از دانه‌های مشک، نئونیلو و عنبر شما را در رایحه‌ای گلی-گرم می‌پوشاند و با رنگ یاسمینی دوست‌داشتنی گرد شده است. پایه اغوا کننده از چوب سدر تند به عطر بخش حسی آن می بخشد. Calvin Klein Beauty با اولین اسپلش مسحور می شود و به یک تجربه عطر واقعی تبدیل می شود. عطر کالوین کلین بیوتی، مانند بسیاری از عطرهای زنانه کالوین کلین، عطری بی انتها، شیک و کلاسیک است که مناسب زنان در هر سنی و در هر زمانی از روز است.

بطری عطر با شکل ساده، کلاسیک و طراحی محدود خود را تحت تاثیر قرار می دهد. بطری بیضی شکل و شفاف نمای خوبی از آب عطر تقریبا طلایی می دهد. این بطری توسط یک درپوش استوانه ای شکل که به صورت عمودی قرار دارد تاج گذاری می شود. عناصر نقره ای آن را گرد می کنند و آن را بسیار زیبا جلوه می دهند.

3. ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس VICTORIA SECRET NOIR TEASE

ویکتورا سیکرت عطر جدیدی از مجموعه اغوا کننده خود Sexy Little Things Noir را با نام Tease عرضه می کند. این ادو پرفیوم از معاشقه، سرگرمی و بازی با پیچ و تاب های شگفت انگیز از میوه های آبدار و گل های معاشقه الهام گرفته شده است.

ترکیب Tease بر پایه وانیل سیاه، گلابی یخ زده و گاردنیا شکوفه ساخته شده است. این عطر را می توان در یک ظرف شیشه ای به عنوان 50 میلی لیتر EDP، تزئین شده با طرح توری و اتومایزر صورتی خریداری کرد.

عطر زنانه Victoria’s Secret Sexy Little Things Noir Tease از بازیگوشی طبیعی زنانه و شادی دو زندگی الهام گرفته شده است

با عطر زنانه Sexy Little Things Noir Tease حس بازیگوشی را تجربه کنید! این عطر بر حس گرایی شما تاکید می کند، شما را در خلق و خوی مثبت قرار می دهد و حس جذابیت را به شما می بخشد.

2. عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

گل در مرکز هنر عطر: زنبق، گل رز و یاس. SPLENDIDA JASMIN NOIR از یاس منحصر به فرد الهام گرفته شده است. رایحه ای که مخفف اغواگری و احساسی است. تفسیر مدرن و کامل شده، دارای امضای خلاقیت اصلی JASMIN NOIR است، اما با موارد جدید شگفت‌زده می‌کند.

عطر Jasmin Noir مخصوص بانوان 25 تا 40 ساله است که آماده پرداخت قیمت های بالاتر از حد متوسط معمول نسخه های قبلی بولگاری هستند.

این عطر در تضاد دوگانه نت‌های مردانه و زنانه ایجاد شده است. عطرسازان می‌خواستند جاسمین نوآر را با یاسمین به عنوان عنصر اصلی بسازند، اما به شکلی بسیار متفاوت.

این ترکیب با آب گیاهان سبز با گل های گاردنیا باز می شود. قلب شامل یاس سمباک است که با رایحه بادام ساتن ترکیب شده است، در حالی که پایه رایحه های تیره چوب گرانبها، با شیرین بیان مطلق و آکوردهای تونکا را معرفی می کند.

1.ادکلن زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

 

Calvin Klein Euphoria عطری اعتیاد آور و شرقی است که در تضاد با میوه های عجیب و غریب و گل های فریبنده و نت خامه ای سرشار از جذابیت جنسی است. این ادو پرفیوم خوشمزه، شاداب و عجیب، مرموز و اغوا کننده است.

رایحه گلی، شرقی نت بالایی انار نت میانی لوتوس، ارکیده نت های پایه مشک، ماهاگونی، کهربا، بنفشه من قابل شارژ هستم نه من یک شارژ مجدد هستم نوع محصول اسپری

متمایز بودن عطر نجیب فریبنده در طراحی زیبای بطری اسپری منعکس شده است. فلکون خالص و خارق‌العاده با ظاهری فلزی که توسط هنرمندی به جز فابین بارون خلق شده است، از طریق شکل و احساس خود انتظار و سرخوشی ایجاد می‌کند. نام ادو تویلت نمی تواند مناسب تر باشد.

کلوین کلین ایفوریا بلواسوم که یک همتای بی‌گناه و نیروبخش برای بت فریبنده‌اش است، مکمل مناسبی برای عطر روزانه است. کالوین کلاین در سال 2011 با «سرخوشی ممنوع» شاخه دیگری از کلاسیک محبوب را خلق کرد. این بار حتی فریبنده تر، حتی شهوانی تر و حتی عجیب تر از نسخه اصلی. با خواص تقویت‌کننده ارکیده ببر و میوه‌های شیرین تابستانی، صاحب خود را در یک اروتیسم اسرارآمیز می‌پوشاند که بینی مردان را به وجد می‌آورد. در سال 2014، کالوین کلین آخرین عطرهای سری Euphoria، Endless Euphoria و Endless Gold را ساخت.

Endless Euphoria با شدت میوه‌ای وصف‌ناپذیر و سبکی که به پوشنده‌اش اجازه می‌دهد زیبایی شب‌های مطبوع تابستان را روی پوست خود احساس کند، تحت تأثیر قرار می‌دهد. Euphoria Gold نمایانگر همتای پر زرق و برق و برجسته‌ی گل‌های طیف عطر است. تاثیرات مرکباتی و نت‌های تند آن حواس را مست می‌کند و هاله‌ای از عظمت سلطنتی را القا می‌کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید