نظر شما در مورد خرید مدل ها و طرح های مختلف کیف چیست ؟

شما برای خریدن کیف چه مدل ها و طرح هایی در نظر می گیرید؟

از جمله لوازم جانبی کاربردی برای خانم ها که تاثیر بسزایی در شیک پوشی آنها دارد کیف است . همانگونه که میدانید کیف نوعی مکمل برای پوشش شماست و به جرات می توان گفت از جمله مهم ترین اکسسوری ها است که تاثیر مستقیم در استایل شما دارد .
با پیشرفت صنعت مد و تولید کیف در مدل ها و طرح های مختلف انتخاب کیف مناسب از میان هزاران رنگ و طرح متفاوت در بازار مسئله ای اسان نیست . پس اگر تصمیم به خرید کیف دارید بهتر است یکسری پارامتر ها را در نظر بگیرید از جمله شکل ظاهری کیف و طرح و رنگ آن که ما تصمیم داریم امروز به بررسی چند مورد از این موارد بپردازیم .

یکی از انواع مدل های کیف های زنانه کیف ذوزنقه ای می باشد که با ورود خود به عرصه مد باعث شد بسیاری از افراد که از خرید مدل های مستطیل و دایره و مربع خسته شده اند به سمت خرید این کیف ها روی بیاورند . این کیف های بزرگ و جادار معمولا به آسانی قابل دسترس و قیمت مناسبی دارند . علاوه بر این موارد جادار و بزرگ هستند . همانند کیف خانم بهاره افشاری کیا که در این تصویر استایل اسپرت را انتخاب کرده اند .
کیف ذوزنقه ای
از انواع مدل های دیگر کیف ها می توان به کیف های کوچک دسته دار چرمی یا فلزی اشاره کرد . از جمله کیف های مهم برای هر خانم شیک پوشی کیف های کوچکی هستند که روی بدنه خود دسته دارند که این کیف ها بسیار کاربردی برای مهمانی های رسمی و یا تیپ های اسپرت مختلف هستند و تاثیر زیادی در آراستگی ظاهر و فاخر بودن شما دارد. البته بعضی از کیف های زنانه بجای بند یا دسته دارای حلقه فلزی هستند که بسیار مناسب برای خانم های جوان و یا نو عروس ها هستند .
کیف های کوچک تیپ شما را خاص میکنند .
علاوه بر مدل های بالا کیف های پاکت نامه ای و کیف های کتابی و مچی نیز مورد پسند بسیاری از بانوان شیک پوش قرار گرفته اند که استایل بسیار خاصی به این افراد میدهد . کیف های پاکت نامه ای اغلب برای مراسم های نیمه رسمی یا رسمی استفاده می شود و به دلیل تشابه زیاد این کیف ها به پاکت های نامه به انها کیف های پاکت نامه ای می گویند . نوع دوم که کیف کتابی نام دارد کیف های مستطیل شکل با ضخامت متفاوت هستند که غالبا بدون دسته می باشند و باید با دست آنها را نگه داشت . و در کیف های مچی اکثرا یک دسته کوچک انعطاف پذیر و نرم که به مچ دست شما آسیب نزند در قسمتی از کیف قرار دارد که دور مچ قرار می گیرد و شما می توانید به واسطه آن کیف را حمل کنید.
کیف پاکتی/کتابی/مچی
در پایان همیشه سعی کنید کاربرد کیف های خود را مشخص و سپس اقدام به خرید کنید . به عنوان مثال افراد شاغل که ساعت های زیادی در بیرون از منزل قرار دارند بهتر است کیفی انتخاب کنند که از نظر اندازه گنجایش نگه داری تمام ملزوماتشان در طول روز را داشته باشد و علاوه بر این ظاهری بسیار حرفه ای داشته باشد تا استایل مرتب و شیک را برایتان به ارمغان بیاورد . و یا برای دیدار ها و کارهای عادی روزانه و غیر رسمی  بهتر است کیف با سایز متوسط انتخاب کنید زیرا سایز کوچک حالت مجلسی ایجاد می کند و سایز بزرگ علاوه بر خستگی ظاهری نا متعارف به شما می بخشد .

دیدگاهتان را بنویسید