معرفی راه هایی کاربردی برای سفر در پاییز

پاییز

سفر در پاییز

دیگر وقت آن است که به دنبال چند آیتم لباس پاییزی و فصل سرما برویم چون که تابستان هم تمام شد.
بخصوص اگر خیلی از شما ها هم سفر در پاییز اونم در آخر هفته هاش را دوست دارید و نمیتونید ازش بگذرید اونم با بهترین استایل پاییزه.
سفر که خودش مهمه اهمیت لباس و پوشش آن فصل در آن سفر مهمتر، پس با ما همراهد باشید با چند ایده های خاص و شیک و حتی ساده.
همه ما می دانیم یکی از دغدغه های سفر رفتنمان به غیر از کار های دیگر همان لبا پوشیدن مناسب است، که اکثر ما ها مشکل آنرا داریم از رو وسواسی.
همه ما می دانیم سردی یا گرمی هوا ناگزیر بر روی استایل ما تاثیر می گذارد که آنرا تغییر بدهیم، و پوشش خودرا متناسب با آن فصلی که قرار داریم هماهنگ کنیم، که بیشتر در فصل گرم از رنگ های روشن استفاده میشود و در فصل سر رنگ های تیره تر، البته نا گفته نماند جنس لباس هایی که میخواییم انتخاب کنیم هم مهم هستند که برای فصل پاییز الیاف نه زیاد نازک پشمی و پارچه های ابریشمی برای فصل پاییز بهتر هستند.
البته شرایط آب و هوایی این فصل از ما می طلبد که از پوشش چندلایه استفاده کنیم، چون ممکن است با گرمای یکباره و یا باران نا گهانی مواجه شد.
طیف رنگ طبیعت در پاییز به طور خودکار بیانگر و نشان گر یک ترکیب رنگ خاص هستند که می توان از آن ترکیب رنگ ها به راحتی در استایل خود و آن هم در آن سفری که دلمان می خواهد استفاده کرد.
در این سفر دل نشین مطمعنا قصد عکاسی هم دارید! پس بذار بهتون بگم اگر خودتان را با آیتم های رنگ طبیعت همخوانی بدین و داشته باشین جلوه و عکس های خاص تری خواهید داشت.
با وجود اینکه بیشتر مواقع مجبوریم در سفر لباس هایمان را در چمدان قرار بدهیم باید انتخاب بهینه ای داشته باشیم که مهمترین آنها آن است که سریع چروک نشود، ممکن است دسترسی به اتو نداشته باشیم و اصلا وقت آن کار راهم نمیشه داشت.
لباس های جین و بافت بهترین انتخاب در این سفر هستند که به راحتی میتوان آنرا در چمدان خود جای داد و بدون آنکه ترسی از چروک شدن آن داشته باشیم، پس ناگفته نماند با لباس کتان و جنس هایی که می دانیم سریع چروک میشوند نیازی نیست فضایی را با آن اشغال کرد.
در فصل پاییز اگرچه گفتیم آب و هوا متغییر است، اما باید لباس گرم را در چمدان خود جایی داد که بین آیتم های پاییزی باید مواردی را در نظر بگیریم که کار بردی تر از همه هست که می توان از این موارد نام برد:

بارانی‌های ضروری پاییزی

کت‌های گرم چرمی، آیتمی برای شیک بودن

شال بزرگ پشمی

هودی‌ها، پلیور‌ها و رویه‌های بلند کشبافت

دقت در انتخاب شلوار برای راحتی

جوراب‌ها

پوشیدن کفش راحت، مهمترین آیتم

سخن آخر:

اگر بخواهیم بحث را بیشتر گسترده کنیم که انتخاب لباس مناسب سفر و استایل آن یک امر سلیقه ای هست که عواملی مختلف مثل هدف از مسافرت، مقصد سفر، شرای سفر و… بستگی دارد.
از مهمترین آیتم ها در سفر راحت بودن لباس ها و کفش ها هست چون ساعت های طولانی آنرا به تن دارید.
و توجه کنید به تمام نکات که بعدا برای عکس های یادگاری و مقابله با افراد افسوس نخورید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید