چطور آقایان خوش تیپ و جذاب شوند

برای اینکه آقایان خوش تیپ به نظر برسند کافی است سه اصل سادگی، تمیزبودن و مرتب بودن را همیشه در نظر بگیرید. این سادگی را می توانید در هر نوع پوششی مد نظر قرار دهید چه رسمی و چه غیر رسمی.

 آقایان خوش تیپ به لباس های روزانه خود اهمیت بیشتری می دهند.

هر روز که می خواهید از خانه بیرون بروید چی می پوشید ؟ آیا جزء افرادی هستید که برای انجام کارهای روزمره به نوع پوشش خود اهمیت زیادی نمی دهید؟ بعضی اعتقاد دارند که در پوشش روزمره نیازی به توجه و سخت گیری نیست این در حالی است که داشتن پوشش روزمره شیک و مناسب اهمیت زیادی دارد. در واقع روزمره یک بخش بسیار مهم در زندگی است و ما مدت زمان بیشتری را با این لباسها سپری می کنیم برای انتخاب این نوع لباس ها وقت بگذارید.

آقایان خوش تیپ برای اینکه بتوانید یک تغییر خوب در پوشش خود ایجاد کنید از تی شرت های رنگی استفاده کنید. در صورتی که نوجوان هستید و به دنبال برند و مارکهای خاص هستید این را به خاطر بسپارید به سمت برندهایی بروید که در طراحی لباس از رنگهای متنوع استفاده می کنند. رفتار شما باید این ذهنیت را به وجود آورد که رنگ و متناسب بودن لباس بر برند آن برتری دارد و این موضوع طراحان را وادار به خلق آثار جدید و متنوع می کند.

 آقایان خوش تیپ هرگز زیاده روی نمی کنند

برای متفاوت بودن نیاز نیست که لباس های عجیب و غریب را انتخاب کنید یا شبیه بازیگران و هنرمندان لباس بپوشید . بهتر است در انتخاب پوشش خود از 3 رنگ استفاده کنید.

اگر برای شما مهم است که نظر دیگران را درباره تیپ خوتان بدانید در اکثر مواقع افراد صادق نیستند و نظر واقعی خود را بیان نمی کنند حتی اگر دوستان صمیمی شما باشند. سعی کنید از اینترنت برای اینکه بدانید چی بپوشید کمک بگیرید.

در خرید لباسهایتان دقت کافی را داشته باشید و برای آن وقت بگذارید. متناسب با اندام و محل پوشیدن لباس آن را انتخاب کنید. لباس محل کار با لباسهای دیگر مسلما تفاوت زیادی دارند که نیاز به حوصله و دقت دارد.

البته باید در نظر داشته باشیم که پوشش بالاتنه و پایین تنه با هم تناسب داشته باشند استفاده از تی شرت با شلوار پارچه ای نا مناسب می تواند بدترین ظاهر را برای شما داشته باشد.

در اینجا بپردازیم به اینکه چی با چی بپوشیم و کی چی بپوشیم.

 

در مرحله اول انتخاب تی شرت

ابتدا تی شرت هایی را انتخاب کنید که اندازه شما باشد بیشتر آقایان تمایل دارند برای راحتی بیشتر از تی شرت های گشاد استفاده می کنند و این موضوع خوشایند به نظر نمی رسد پوشیدن تی شرت اندازه و سایز بدن نه گشاد و تنگ توصیه میشود. از پوشیدن تی شرت هایی که عکس ها و طرح های بزرگ دارند خودداری کنید بر عکس تی شرت هایی را انتخاب کنید با طرح های ساده تر و متن های فارسی که این روزها بیشتر دیده میشوند.

 کفش

به طور معمول کفشها مهمترین بخش از پوشش شما محسوب میشوند در انتخاب آنها دقت بیشتری داشته باشید و خوب خرج کنید. اولین چیزی که در برخورد به چشم می آید کفش ها هستند سعی کنید همیشه تمیز، واکس خورده و برلق باشند. شما هر چقدر هم در انتخاب لباسهایتان دقت کرده باشید با پوشیدن کفش کثیف و نامرتب خوش تیپ به نظر نمی رسید.

ساعت

از ساعت های خییلی بزرگ استفاده نکنید آنها بشتر از آن که جلب توجه کنند باعث تعجب دیگران می شوند.

شلوار

پوشیدن شلوارهای پارچه ای برای آقایان بسیار شیک و جذاب است. در هنگام خرید شلوار ها را اندازه کنید شلوارهای کوتاه که چند سانت بالای کفش باشند و یا بلند که به زمین کشیده شوند ظاهری نا آراسته و بد را برای شما به وجود می آورند این موضوع در مورد شلوارهای جین و کتان نیز صدق می کند.

 

شال و کمربند

در جلسات و موقعیت های رسمی پوشیدن شال و دستمال گردن برای آقایان توصیه میشود. البته دستمال گردن برای کسانی که گردن بلندی دارند مناسب تر است چرا که استفاده از دستمال گردن گردن کوتاه را کوتاهتر نشان میدهد.

کمر بند را با توجه به جنس کفش اگر چرم باشد چرم انتخاب کنید. همه آقایان باید یک کمربند مشکی داشته باشند مشکی رنگی است که با اکثر رنگها ست میشود. بلندی و طول کمربند متناسب با دور کمر باشند و اضافی آن بعد از سگگ زیاد نباشد. از خرید کمربندهایی با سگگ بزرگ خودداری کنید.

مو

موها بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی ظاهر دارند سعی کنید همیشه موهای مرتب و کوتاه داشته باشید. در رفتن به آرایشگاه تنبلی نکنید قبل از اینکه موهایتان انقدر بلند شود که ظاهر نامرتبی را به شما بدهد آن را کوتاه کنید. داشتن موهای کوتاه نظم و انظباط خاصی به آقایان میدهد.

ادکلن و عطر

بوی مطبوع یک عطر تیپ آقابان را بسیار جذاب تر وکامل تر نشان میدهد.در انتخاب عطر و ادکلن مناسب دقت کنید و از عطرهایی استفاده کنید که قبلا امتحان خود را پس داده باشند. عطرها با ویژگیهایی متفاوت در بازار وجود دارند عطر مناسب فصلهای مختلف و یا ویژه مراسم رسمس و غیر رسمی و …که هرکدام میتواند حس متفاوتی را به مصرف کننده بدهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید