چطور می توان لباس های با مارک اصل را از تقلبی تشخیص داد

با راهنماییهایی که در اینجا می خوانید می توانید یک اصل پوش حرفه ای شوید.

خریداران هنگام خرید با مشکل عمده ای که روبرو هستند عدم شناخت مارک اصل است. بسیاری ار فروشندگان اجناس تقلبی را با قیمت گزافی به مشتریان خود می فروشند. و شاید بعضی هیچگاه متوجه این موضوع نشوند.

موضوع تقلبی بودن اجناس منحصر به پوشاک و کیف و کفش نیست این وسوسه را خریداران همیشه در خرید بیشتر نیازمندیهای خود بویژه وسایل الکترونیک نیز دارند.

در اینجا نکاتی را برای شما بیان می کنیم که راهنمای شما در شناسایی برنده و اجناس اصل با تکیه بر دانسته هایتان باشد امید که مفید باشد.

با این نکات می توانید یک حرفه ای در اصل پوشیدن شوید. با ما باشید.

تشخیص شلوار جین مارک اصل از تقلبی

بسیاری از شرکت های تولیدی جین با کپی برداری از طرح و مدل شلوارهای جین معتبر توانسته اند سود زیادی ببرند. با اینکه برند های معتبر سعی می کنند با ترفندهایی در تولیدات خود دست متقلبین را برای مشتریان خود رو کنند. ولی باز هم این ویژگیها از چشم متقلبین دور نمی ماند و خیلی زود کشف می کنند و کپی میزنند.

از برندهای معتبر در تولید شلوار جین “لیوانز” می باشد. لیوانز بزرگترین تولید کننده شلوار جین است که هر ساله میلیونها شلوار را وارد بازار می کند. ویژگیهایی مثل دوخت خوب وبرش دقیق و عمر طولانی باعث محبوبیت این شلوارها در سراسر دنیا شده است. تولید کننده های زیادی قصد تولید شلوارهایی با نام و نشان لیوانز را دارند. در حالیکه شرکت لیوانز سالانه ترفندهایی را در تولیدات خود بکار میبرد تا بتواند کپی برداری از محصولات خود را به حداقل برساند. گرچه این تکنیک ها لو رفته و توسط شرکتهای متقلب شناسایی می شود ولی با دانستن این نکات می توانید مارک اصل از تقلبی را تشخیص دهید.

 

شرکتهای دیگر چطور وارد بازار می شوند؟

همانطور که می دانید  یکی از پرطرفدارترین پوشاک در جهان می باشد. علاوه بر لیوانز تولیدکننده های زیادی در سراسر دنیا هستند که محصولات جین خود را در طرح ، رنگها و مدلهای گوناگون وارد بازار می کنند آنها سعی دارند که نام و برند منحصر به فردی داشته باشند. برای خرید توجه داشته باشید که از فروشگاههای معتبر این برند خریداری کنید و یا از ویژگیهای پوشاک اطلاع کافی داشته باشید. می توانید به سایت برند مورد نظرتان رفته و از جزییات آن اطلاعاتی را کسب کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

یکی دیگر از نکاتی که در شناسایی مارک اصل باید به آن توجه کنید قرار گرفتن محل لوگو و نشان شرکت است که بعضی از شرکتها در جلوی شلوار و بعضی در پشت شلوار نصب می کنند. جنس لوگو نیز ممکن است کاغذی و یا پارچه ای و یا جنس دیگری داشته باشد.

 

دکمه ها ترفندی برای شناخت مارک اصل

شرکت لیوانز یکی از بزرگترین کارخانه های خود را در تایلند احداث کرده است. در این کشور به دلیل ارزان بودن نیروی کار و مواد اولیه قیمت تمام شده محصول ارزانتر از بقیه کشورهاست. لذا براحتی شرکتهای رقیب می توانند از تولیدات لیوانز کپی برداری کنند. طراحی دکمه هایی فلزی که نام شرکت لیوانز به شکل برجسته روی آن حک شده یکی دیگر از ترفندهای این شرکت برای متمایز کردن محصولاتش می باشد. کپی برداری از این دکمه ها کار سخت و پرهزینه های است.

 

مارک اصل
مارک اصل

دکمه هایی که در کنار شلوار جین دوخته شده اند یا ساده هستند و یا حروف بی ربطی روی آنها درج شده که می توانید از این راه اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

شرکت لیوانز حتی روی دکمه های کوچک و دسته زیپ هم نام خود را حک کرده است.

هنگام خرید شلوار جین به برش و دوخت توجه کنید اگر ظرافت لازم را نداشت در اصل بودن آن شک کنید.

نشانه های کپی شده

این شرکت در شلوارهای جین خود نام لیوانز را با دوخت سفید بر روی پارچه قرمز کنار درز جیب دوخته است. این نشانه توسط شرکتهای دیگر لو رفته و در نمونه های تقلبی خود بکار برده اند. این ترفند که در بیشتر تولیدات دیده می شود می تواند یکی از راههای تشخیص اصل از تقلبی باشد.

 لباس های با مارک اصل
لباس های با مارک اصل

شناسنامه

لیوانز یک شناسنامه در کنار هر محصول قرار داده است. این شناسنامه در پشت شلوار در محل عبور کمربند دوخته شده است. این برچسب شامل نام شرکت ، اندازه کمر و بلندی شلوار و … است.

طراحی این شناسنامه نیز از دست متقلبین دور نمانده و بعضی کپی کرده اند. برای شناخت اصل باید نمونه شناسنامه اصل را در سایت لیوانز ببینید و مقایسه کنید.

 

 لباس های با مارک اصل
لباس های با مارک اصل

 

دیدگاهتان را بنویسید