چگونه بارانی مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

 

راهنمای خرید بارانی

یکی از مناسب ترین پوشش ها برای فصل پاییز و زمستان بارانی می باشد . بارانی ها خیلی کاربردی هستند و در موقعیت های مختلف از مراسم های رسمی تا مهمانی قابل استفاده می باشند . بارانی ها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف از جمله جیر و کلاه دار و چرم و …. موجود هستند . در مقاله زیر به راهنمای خرید بارانی اشاره کرده ایم .

ابتدا بهتر است نکاتی کلیدی در مورد خرید بارانی را مد نظر بگیریم . از جمله اینکه بهتر است در هنگام خرید بارانی به رنگ پوست و فرم اندام خود توجه کنید و بر حسب آن بارانی مناسب خود را انتحاب کنید . دوم اینکه رنگ هایی خنثی مانند مشکی و بژ و کرم را انتخاب کنید چون همه پسند هستند و به راحتی با لباس های دیگر نیز ست می شوند . البته که انتخاب رنگ بر حسب سلیقه نیز می تواند تاثیر مثبت و خوبی روی استایل و شیک پوشی شما داشته باشد .
انواع بارانی
از جمله بارانی های محبوب بارانی های کوتاه می باشد که طرفداران خاص خود را دارد . بارانی های کوتاه به راحتی ست می شوند و تاثیر به سزایی در استایل شما دارند . و می توانید با کفش های اسپرت و بوت و نیم بوت و انواع شلوار جین از آنها استفاده کنید . بارانی ها کوتاه از تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی برخوردار هستند . این بارانی ها برای افراد با قد های کوتاه و متوسط مناسب هستند . بارانی های کوتاه را می توانید به صورت جلو باز یا جلو بسته نیز انتخاب کنید .
انواع بارانی
از نوع دیگر بارانی ها می توان به نوع بلندشان اشاره کرد . این بارانی نیز طرفداران خاص خود را دارد . اگر دنبال استایلی شیک یا به زبان ساده تر امروزی هستید می توانید از بارانی های بلند استفاده کنید . بارانی های بلند هم از تنوع رنگ و طرح های مختلفی برخوردار هستند که بر حسب سلیقه می توانید انتخاب کنید . ولی پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های روشن و خنثی و یا تیره می باشد تا به راحتی با لباس های دیگر خود ست کنید . برای اینکه استایل برجسته تری داشته باشید بهتر است بارانی بلند و رنگ روشن را انتخاب کنید .
انواع بارانی
در پایان این نکته را فراموش نکنید که بارانی ها به دو دسته آستر دار و بدون آستر تقسیم می شوند . و بارانی های آستردار بخاطر دو لایه بودنشان گرم تر هستند . این بارانی ها نیز انواع مختلف دارند . اگر به دنبال این هستید که علاوه بر عایق بودن بارانی گرم هم باشد بهتر است از برانی های دو لایه استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید