کدام سایه ها پیگمنت بالای دارند؟

رنگدانه سایه  یک زمین 100% طبیعی حاوی اکسیدهای آهن و خاک رس است که از دوران باستان شناخته شده است. این یک خاک طبیعی تصفیه شده و زمینی است که قدرت پوشش خوبی دارد. هنگامی که تقریباً 10٪ وزنی خمیر آهک مصرف شود، همانطور که امروزه در زیبایی استفاده می شود و بیش از حد استفاده می شود، به سادگی نشان دهنده بازده رنگ هر محصول است و معمولاً هر چه بیشتر باشد بهتر است. هدف پوشش دهی کامل با یک پاس از رنگ لب یا یک انگشت کشیدن برس سایه است، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. اما رنگدانه همه چیز نیست، زیرا وقتی صحبت از سایه چشم به میان می‌آید، استفاده از سایه‌های فوق‌پیگمانته در صورتی که به‌خوبی با هم ترکیب شوند، اگر ضربه‌های زیادی به برس شما وارد شود، یا ریزش‌های زیادی روی صورت شما وجود داشته باشد، فایده‌ای ندارد. اگر رنگ لب پر از رنگدانه است اما بسیار خشک می شود و تقریباً اعمال می شود، آیا ارزش پوشیدن دارد؟ رنگدانه مهم است، اما پایان کار نیست. اینها سایه هایی هستند که، بله، رنگدانه شده اند، اما همچنین فرمول های کلی عالی از نظر بازده رنگ، ترکیب، و سایش دارند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین محصول را با پول خود دریافت خواهید کرد.

پلت Naked

اما موفقیت پالت Naked تعجب آور نیست – مجموعه پالت Naked حتی نوزادانی را با پالت‌های Naked Ultimate Basics و Petite Heat کوچک تولید کرد.) سایه‌های Urban Decay همیشه معیار بزرگی در مورد چشم بوده‌اند. سایه‌های آن‌ها از نظر رنگ غنی، قابل خم شدن و کار کردن با آن‌ها آسان است. مات ها مخملی هستند، براق ها زیبا هستند، و ساتن ها راهی عالی برای جمع کردن یک ظاهر کامل هستند. تا آنجا که به من مربوط می شود، آنها می توانند هر سال یک تکرار متفاوت از پالت برهنه را انجام دهند و من در آن حضور داشته باشم.

 

Juvia’s Place

Juvia’s Place یکی از بهترین رازهای حفظ زیبایی است، اما نه برای مدت طولانی. آنها مجموعه های رنگی را برخلاف هر برند دیگری که در حال حاضر انجام می دهد ایجاد می کنند و آنها را با قیمت بسیار مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهند. مات ها پر جنب و جوش هستند، درخشش های درخشان بسیار زیاد است، همه آنها رنگدانه بالایی دارند و مانند کره مخلوط می شوند. اساساً آنها یک رویا برای کار کردن هستند. همچنین، بسیاری از پالت‌ها در اندازه‌های بزرگ و کوچک در دسترس هستند، اگر می‌خواهید رنگ را آزمایش کنید اما از متعهد شدن به یک پالت کامل واهمه دارید.

مجموعه Sephora

اگر از قبل نمی‌دانید، در اینجا یک نکته وجود دارد: برند Sephora یکی از مواردی است که باید تماشا کنید. محصولات آنها به طور قابل توجهی شبیه به بسیاری از پرفروش ترین های خود هستند، با قیمت پایین تر، و زمان زیاد، طیف سایه گسترده تر.

سایه های تک آنها همیشه رنگدانه و قابل ترکیب بوده است، اما سه پالت جدید آنها فرمول سایه آنها را به سطح بالاتری می برد. اگر بتوانید کمی عقب نشینی کنید، بازده رنگی فوق العاده ای دریافت خواهید کرد که بدون زحمت با هم ترکیب می شوند. مات‌ها شدید هستند، درخشش‌ها ناامید نمی‌شوند، و به اندازه کافی سایه‌ها در آن‌ها وجود دارد تا هر ظاهری را که می‌توانید رویاپردازی کنید، به ارمغان بیاورد.

آناستازیا بورلی هیلز

پالت‌های سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز رفتاری شبیه جمعه سیاه دارند با خطوط پیش‌فروش و موجودی فوری به محض عرضه فروخته می‌شوند. یکی از جدیدترین پالت‌های سایه چشم این برند، Soft Glam، یکی از این پالت‌ها بود – همانطور که پالت رنسانس و پالت خرده‌فرهنگ آن بود، که مورد آخر باعث سروصدای جزئی رسانه‌های اجتماعی با برخی مشکلات کنترل کیفیت شد. سلام، وقتی به دلیل ارائه سایه‌های پودری فوق‌العاده غلیظ با رنگدانه‌های زیاد و بدون افتادگی شناخته می‌شوید… واقعاً نمی‌توانید از آن عقب‌نشینی کنید.

ناتاشا دنونا

ناتاشا دنونا برای یک پالت سایه چشم، 100 دلار هزینه اعصاب زیادی دارد… اما بعد انگشت خود را روی ظرف بکشید و بهترین و متراکم‌ترین سایه‌های درخشانی که تا به حال شبیه فویل مذاب به نظر می‌رسند را با یک انگشت بیرون بکشید. باشه ناتاشا اجازه میدم

خبر بهتر این است که این برند اکنون یک نسخه کوچک از پالت محبوب Sunset خود را ارائه می دهد (که به هر حال همیشه فروخته می شد) که در آن پنج سایه منحصر به فرد با قیمت 25 دلار دریافت می کنید. اگر قبلاً نسخه اصلی را دارید، آن را یک بسته افزودنی در نظر بگیرید.

هدی بیوتی

هدی بیوتی آنچنان سایه‌های چشم جذابی می‌سازد که حتی ادای احترامی به آن‌ها در هنر ناخن وجود دارد. در حالی که ستایش دقیقاً به معنای هدف آن نیست، این سایه‌های پودری فوق‌العاده زیبا هستند، بازده فلزی بزرگی را به همراه دارند و مانند یک رویا با هم ترکیب می‌شوند.

 

کلام آخر

یکی از اساسی ترین بخش‌های آرایش، انتخاب سایه چشم مناسب و هماهنگ با رنگ پوست است. بنابراین برای آرایشی بی نظیر و فوق العاده استفاده از سایه چشم مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین با یادگیری روش درست و اصولی سایه زدن، می‌توانید از آرایش جذاب‌، خاص و زیبای خود لذت ببرید. خوشحال می‌شویم درباره موضوع پیگمنت سایه و چگونگی انتخاب سایه چشم اگر ایده یا تجربه ای دارید، با ما در مجله مد و زیبایی اپریشم به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید