کفش مردانه کتانی شیک سال 2022

 بهترین موارد کفش کتانی در سال 2022کتانی شیک

 <فلانی پا به پای من همیشه باهام اومده> حتما شنیده اید این تیکه کلام کوتاه را که بعضی ها آنرا به عنوان تعریف از دوستانشان می گویند،یعنی که همیشه همراه و یار و یاور من بوده است. اما اگر در بستر واقعی و در دریچه طنز به آن نگاه کنیم کفش هایمان هستند که پا به پای مان هر جا و مکان و در هر شرایطی پا به پای مان هستند.
بگذریم! روزی تجربه کنید و فکرتان را بر روی این یک مسعله متمرکز نمایید میبینید اگر بیرون بروید و نگاه کنید چندین نوع کفش همکف گرفته تا کف دارو پاشنه بلند و…
خیلی ها یک نوع سبک و مدل کفشی انتخاب میکنند که در آن پاهایشان احساس راحتی داشته باشند و بتوانند با آن مسافت طولانی را طی کنند، و اما کسایی هستن کفش هایی زیبا و راحت انتخاب میکنند و کسایی هم هستند که واقعا شگفت انگیز و خارق العاده هستند، کفش هایی انتخاب میکنند که فقط زیبا باشند!! ولی پاهای این دسته از آدم ها را بعد از مدتی اگر ببینید یا پر از جسب زخم است یا میخچه! که به قول قدیمی ها بکش زیبایم کن!!
همه ما می دانیم و این یک چیز بسیار عادی و معمولی است که کفش میپوشیم تا پا برهنه بیرون نرویم و بتوانیم قدم برداریم وآسیبی به پاهایمان نرسد ولی این نوع دسته آدم هایی که فقط به دنبال زیبایی کفش هستند به سبکی میرن که نتوانند قدم بردارن! اما اگر به چشم مثب هم نگاه کنیم به بعضی ها هم باید حق داد چون بعضی از کفش ها واقعا آنقدری زیبا و ظاهری خاص و شیک و دلربا دارند که به گونه ای احساس می کنی نیمه گمشده ات را پیدا کردی و سریع و چشم بسته آنرا خرید میکنید، و بعد که از نیمه گمشده ات در پاهای مبارکتان میگذرد آه در لا به لای انگشتانتان بر میخیزد.                                                                                             خلاصه اینقد این نعمت الهی خودتان را اذیت نکنید در فیزا آنقدر کفش های راحت و زیبایی هستند که خودتان از آن لذت میبرید در حین پوشیدن و راه رفتن با آن.
کفش مردانه

 

1. Common Projects Original Achilles:
اگر دوس دارید همیشه یک کفش ساده و راحت و رزشی انتخاب کنید این نوع برند یا مدل کفش یکی از محبوب ترین کفش های مینیمالیستی هستند، که در عین ساده می دانیم رنگ سیاه آن محبوب تر از هرنگ دیگه ای برای لک، چرک و… هستند که آن به عنوان اصلی ترین نوع و نگ کفش در جا کفشی های مردانه هستند. بدون جزییات و هیچ گونه کلام اضافه این سبک کفش و رنگ مشکی آن ساختار استثنایی هستند که سال ها دوام می آورند و بهترین گزینه اند!

 

2. LOCI TEN BLACK:
Loci’s Ten in
Black بهترین گزینه برای کسایی که عاشق کفش های تاپ متوسط هستند. این نوع کفش با سبک کتانی چرمی ئگان ممتاز خودش خیلی ها را طرفدار پر و پا قرص خود کرده است که حتی سازگار با محیط زیست آن هم علنی تایید شده است. اگر بدانید از چه مواد ساخته میشه کفش این برند پر طرفدار شگفت زده خواهید شد مواد سازنده این کفش از جمله: آستر بامبو، زیره چوب پنبه طبیعی، پلاستیک بازیافتی اقیانوس و فوم بازیافتی تشکیل شده است.
این نوع کفش با ترکیب رنگ های واقعی خودش حس حال آدم را برای استایل های غیر رسمی و روزانه روشن تر میکند.

3. CONVERSE» CHUCK 70»:
باتوجه به اینکه همه می دانیم علاقه به کفش ورزشی روز بروز در حال افزایش است، علاقه به این برند کفش کلاسیک70 بیشتر از بقیه است.
این نوع سبک کفش کتانی را با هر نوع لباسی می توان ست کرد و گوشی تا متفاوت تر و خاص تر از بقیه باشید، این نوع کفش از صنایع دستی بازیافتی ارتقاع شده ساخته می شود که هر گز اگر خریدار آن باشید نمیتوانید با سبک نمادین این کفش کلاسیک70 اشتباه بگیرید.
البته نا گفته نماند این کفش با هر شلوار جینی میتوان آنرا ست کرد.

 

4. OLIVER CABELL:
عالی ترین گزینه ای که شما به دنبال آن هستید که سال های زیادی دوام بیاورد و هیچگونه آسیبی نبیند همین برند و با مناسب ترین قیمت است. بهترین کفش های ایتالیایی هستند که افت کیفیت ندارند و از هر گونه مواد درجه 1 و مدرن ساخته شده است. مقرون به صرفه ترین، سبک وزن و مینیمال و براق ترین کفش ها هستن که پیشنهاد می شود.

 

5. NIKE “AIR MAX 97″:
بله و اما وقتی صحبت از کفش ورزشی بهترین نوع راحت ترین پر طرفدار ترین کفش میشه اولین برندی که به ذهن ما میاد!!! همین برند پر سرو صدا است، خصوصا آیر مکس که یکی از قدیمی ترین نوع کفش نایک هست 97 سال یا بیشتر است در میان بهترین و خاص ترین کتانی ها قرار گرفته است، و امسال هم مثل همیشه از قاعده عقب نمانده است.
این نوع کفش در اصل برای دویدن ساخته شده است و با بالشتک راحت و نرمی که دارد راحتی شمارو به هر نحوی تضمین میکند. این کفش کتانی به طوری است کسی که آنرا می شناسد در خیابان محو پوشش کفش شما می شوند که اعتماد به نفس بالای هم به شما می دهد.
این کفش با لباس راحتی ورزشی و یا شلوار جین یک استایل واقعا خاص به شما می دهد که همه پسند باشین.

6. MAISON MARGIELA:
خوب نا گفته نماند یکی دیگر از انتخاب های آقایان بدون رسک این نوع کفش می باشد. این کفش ورزشی در ایتالیا ساخته شده و در دهه 70 کفش اسپرت آن از اتریش الهام گرفته شده است. این مدل کفش طراحی زیبا و خاصی دارد که اگر به دنبال کفشی هستید از اول وقت تا دیروقت بپوشید بهترین گزینه ای هست که پیشنهاد می شود برایتان، آنها به خوبی با هر نوع لباسی برای محل کار، بیرون رفتن، و… ست می شوند و دغدغه ای برایتان بجا نمی گذارد.
                                                                                                                                                                                                                             

کفش کتانی ها در کل ایده بسیار خاصی برای ورزش و حتی کار های روزانه بود که برای ما بشریت رونق گرفت تا بتوانیم در هر شرایط نوع خاص خود آن کفش را داشته باشیم که اذیت نشویم.
و تطبیق پذیری خاصی که دارد این است هر هر فصول سال می توان آنرا پوشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید