برندها و مدل های ساعت مچی زنانه ترند 2020

ساعت مچی از زمان اختراع تقریباً هر سال به عنوان مهمترین اکسسوری در کنار  لباس ها ترجیح داده می شود. هدف اصلی ساعت‌های مچی نشان دادن زمان است و این کار را به خوبی به ما انجام میدهند  ، اما امروزه  استفاده  از آن به عنوان یک اکسسوری  که برای زیبا تر شدن استایل از ان استفاده میکنیم هدف دیگری میباشد . و به خاطر همین موضوع ، مدل‌های ساعت جدید هر ساله در بازار مشاهده میکنیم
در این مقاله سعی کرده ایم   مدل‌های پرطرفدار ساعت‌های زنانه سال 2020 را برای شما فهرست کنیم.

ساعت مچی

در این لیست نه تنها ساعت های زنانه مرسوم که ظاهر خوبی دارند، بلکه بهترین ساعت های زنانه مقرون به صرفه را نیز خواهید یافت.

 

ساعت مچی  از برند کاسیو
در دهه های 1980 و 90  وقتی که  صحبتی از ساعت مچی میشد   ، اولین برندی که به ذهن می رسد کاسیو بود  و به خصوص مدل ساعت افسانه ای قاب مربعی. این مدل افسانه ای با طراحی ساده و بدون تغییر خود در سال 2020 دوباره به یک ترند تبدیل شد.

ساعت CASIO

 

ساعت مچی  از برند فسیل

مدل های ساعت زنانه فسیلی به اندازه کافی شیک و پهن هستند که هرکسی می تواند مدلی متناسب با استایل خود پیدا کند. می بینیم که برند فسیل نه تنها با ساعت های خود، بلکه با محصولات مختلفی مانند کیف های دستی، کالاهای چرمی و لباس، دنیای مد را هدایت می کند. فسیل یکی از برندهای برتر در صنعت ساعت مچی مد است زیرا ساعت های دارای مجوز را برای برندهای مد مانند Marc Jacobs،
Burberry، Michael Kors، DKNY تولید می کند..

FOSSIL

 

ساعت  مچی ار برند  اسکاگن
Skagen برند ساعت و جواهرات که توسط یک زوج دانمارکی تاسیس شد، توسط گروه فسیل در سال 2012 خریداری شد و همچنان به عنوان یک برند خصوصی تولید می شود. اسکاگن یکی از برندهایی است که در طراحی دارای امضا است.

 

ساعت مچی
Skagen

 

ساعت مچی  از برند رزفیلد 
اگر بخواهیم برند ساعت رزفیلد را در دو کلمه توصیف کنیم، آن کلمات اسپرت و ظریف خواهند بود. این دو کلمه به بهترین وجه برند را توصیف می کنند. رزفیلد، یک برند هلندی ساعت، خط ظریفی را در طراحی های خود به کار گرفته است. این ساعت را  قطعاً چشم نواز نموده  است.

 

Rosefield

 

ساعت مچی  از برند مایکل کورس
مایکل کورس قطعا یکی از برندهایی است که وقتی به برندهای مد زنانه فکر می کنیم امروز به ذهنمان خطور می کند. مایکل کورس در سال‌های اخیر بین زنان بسیار محبوب شده است  و جای تعجب ندارد که  این برند که تقریباً انواع لوازم اکسسوری  مربوط به زنان مانند ساعت ، جواهرات، لباس، کیف را تولید می کند،و  با مجموعه ساعت های خود همه را مجذوب خود نموده است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید