جدیدترین مدل مایو لباس شنا زنانه و دخترانه 2016

در انتخاب لباس شنا نکاتی را باید حتما در نظر بگیرید

در هنگام خرید مایو توجه کنید که لباس شنا  برای شما چه کاربردی دارد ممکن است برای شما جنس پارچه و میزان ماندگاری لباس مهم باشد  و یا تاثیر مایو در سرعت شنا. در هر صورت شما بایستی فروشنده را در هنگام خرید از نوع نیاز خود آگاه کنید . بسیاری از  لباس های موجود در بازار دارای دفترچه راهنما و بروشور هستند و اطلاعات کافی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند. با کمی دقت میتوانید آنچه که مد نظر دارید را خریداری کنید.

اگر شما برای انتخاب لباس شنا یا مایو جنس و ماندگاری آن اهمیت زیادی دارد و برای شما نام و مارک لباس شنا چندان اهمیت ندارد اگر به دنبال تاثیر لباس بر سرعت شنا هستید نیازی نیست از فروشگاههای خاص خرید کنید یا فروشگاههایی که اختصاصا لباس های ورزشی یا مایو می فروشند این نوع مایو ها را می توانید در فروشگاههای معمولی نیز پیدا کنید شما با شناخت جنس مناسب و مطالعه بروشور مایو میتوانید لباس شنای خود را قیمت مناسبتر و ارزانتزی تهیه کنید با همان کارایی که مد نظر دارید.

مهمترین معیار برای خرید مایو جنس آن میباشد. وجود موادی مثل کلر در آب استخرها می تواند بر روی لباسها تاثیر گذاشته و آنها را از بین ببرد حال اگر جنس مایو زیاد مرغوب نباشد لباس خیلی سریع از بین میرود. برخی از کارخانه ها و شرکتها با برند معتبر میزان ماندگاری و مقاومت لباس را در برابر کلر در بروشور مشخص کرده اند. در غیر اینصورت میتوانید این گونه اطلاعات را از فروشنده بگیرید. در صورتی که در هفته چند بار شنا می کنید در انتخاب جنس لباس شنا دقت بیشتری داشته باشید.

اگر میخواهید بدانید چه مایویی مناسب اندام شما است در هنگام پوشیدن مایو نبایستی هیچگونه پستی و بلندی روی بدنتان داشته باشد و در قسمت بالا تنه کاملا صاف روی بدن باشد لباس شنای حرفه ای برای افرادی که حرفه ای کار میکنند بایستی کاملا به بدن چسبیده باشد ولی در موارد غیر حرفه ای نیازی نیست مایو کاملا چسبان باشد تا شنا کار بتواند براحتی بدن خود را در لباس حرکت دهد.

در صورت وجود هر گونه چین خوردگی در نیم تنه در اثر گشادی و فرورفتگی در پا بر اثر تنگی زیاد این لباس اندازه شما نیست و نمیتوانید به خوبی با آن شنا کنید مایو بایستی کاملا قالب بدن شما باشد تا بتوانید براحتی شنا کنید.

مایو ها در انواع مایو اسلامی پوشیده و مایو نیمه پوشیده و بیکینی  و مایو حجاب در بازار موجود هستند.

 

در اینجا عکس  یا مایو را به شما معرفی می کنیم:

 

عکس جدیدترین مدلهای مایو پوشیده نیمه پوشیده اسلامی لباس شنا بورکینی دخترانه زنانه 2016
مایو خاکستری آنتراسیت نیمه پوشیده ADASEA

 

 جدیدترین مدل مایو حجاب 2017 ، عکس مایو حجاب

عکس جدیدترین مدلهای مایو پوشیده نیمه پوشیده اسلامی لباس شنا بورکینی دخترانه زنانه 2016
مایو نعنایی رنگ نیمه پوشیده ADASEA

 

  و  و و  را با فیزا تجربه کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید