سوالات متداول

اولین هدف فیزا رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۳ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. جهت بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان تماس بگیرید. همکاران ما شرایط برگشت کالای مورد نظر را بطور کامل توضیح خواهند داد، اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و فرایند بازگشت کالا آغاز می گردد.

درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز یا راضی نبودن از کیفیت، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد، بدون بوی عطر، بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل ۳ روز می توانید کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.

خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط فیزا برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از تیم خدمات مشتریان فیزا کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شما را یاری کنند.

شرایط خرید از صفحه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی لباس فیزا در این صفحه ( راهنمای خرید از صفحات اجتماعی فیزا ) به طور کامل توضیح داده شده.

شرایط خرید از وبسایت در صفحه ی ( راهنمای خرید از وبسایت فیزا ) به طور کامل توضیح داده شده.

در حالت عادی و شرایط معمول یک الی سه ماه کاری طول میکشه ولی در شرایط خاصی امکان داره این زمان کمی بیشتر بشه.

در فیزا دو کد رهگیری به شما داده می شود، یکی کد رهگیری پرداخت و دیگری کد رهگیری سفارش، دقت کنید که برای پیگیری سفارش حتما از شماره سفارش دریافت شده استفاده کنید. در صورتی که با شماره سفارش هم نتوانستید سفارش خود را مشاهده کنید با بخش پشتیبانی فیزا (@Fiza_hamkari) تماس حاصل فرمایید.

همکاری ما در فروش به این صورت هستش که یک ربات در اختیارتون قرار میدیم و شما با استفاده از اون ربات سفارش هایی که از مشتریاتون گرفتید رو ثبت میکنید. آی دی ربات در تلگرام:
 
نکاتی که باید توجه کنید:
به این صورت هستش که ربات در اختیار شما قرار داده میشه شما میتونید از محصولات سایت هایی که ربات پشتیبانی میکنه سفارش بگیرید از مشتریاتون و اون ها رو تو ربات ثبت کنید.
 
سایت هایی که ربات پشتیبانی میکنه رو میتونید از قسمت آموزش ربات مشاهده کنید.
 
و همچنین این موضوع رو در نظر داشته باشید که ما جنس ها رو به شما ارسال میکنیم نه مشتریان شما.
 
 هزینه ارسال اجناس هم 2 مورد هستش یکی باربری که هزینه باربری جنس از ترکیه به دست ما هستش که بستگی به وزن جنستون داره که برای هرکیلو مقدار مشخصی هستش، یکی هم هزینه پست از ما به شما که همون تعرفه های شرکت پست هستش.
 
 هزینه باربری و پست اول سر از شما گرفته نمیشه وقتی جنس هاتون از ترکیه به ایران رسید باید پرداخت کنید که جنس به شما ارسال شه.
 
 اگر تعداد سفارشات شما زیاد باشد میتوان  سود دریافتی را برای شما کم تر کرد.

ابتدا باید با بخش پشتیبانی فیزا (@Fiza_hamkari) تماس بگیرید اگر برگشت پولتون تایید بشه بعد از هماهنگی با بخش حسابداری تا 14 روز کاری بعد پولتون به حسابتون برمیگرده.

برای دریافت کد پیگیری یا همون شماره سفارش می تونید به حساب کاربریتون وارد بشید و از تو لیست سفارشاتون شماره پیگیری رو ببینید.

در چنین شرایطی میتونید با بخش پشتیبانی سایت فیزا (@Fiza_hamkari) تماس بگیرید، همکارای ما اطلاعات تکمیلی مورد نیازتون رو در اختیارتون قرار میدن.

برای تغییر دادن آدرس وارد حساب کاربریتون بشید از قسمت آدرس ها می تونید آدرس خودتون رو ویرایش کنید. توجه داشته باشید که اگر بعد از ثبت سفارش بخواهید آدرس رو تغییر بدید حتما همکارامون رو از طریق بخش پشتیبانی سایت (@Fiza_hamkari) باخبر کنید تا مشکلی در تحویل سفارشتون پیش نیاد.

برای پرداخت های موفقی که وضعیت سفارش آنها از در انتظار پرداخت به در حال انجام تغییر نمی کنه اگر پس از نیم ساعت این مشکل رفع نشد با بخش پشتیبانی فیزا (@Fiza_hamkari) تماس بگیرید تا همکارامون مشکل رو حل کنن، ولی اگر پرداخت ناموفق بود مبلغ کسر شده توسط درگاه زرین پال طی 72 ساعت برگشت داده میشه.

از دو راه می تونید سفارشتون رو پیگیری کنید.

  1. وارد حساب کاربریتون بشید، برید بخش سفارشات و از اونجا می تونید ببینید که سفارشتون تو چه مرحله ایی هستش.
  2. از بخش پایینی سایت فیزا، رهگیری سفارشات رو بزنید. شماره سفارش و ایمیل ثبت نامی خودتون رو وارد کرده و دکمه رهگیری رو بزنید.

اختلاف قیمت چند دلیل میتواند داشته باشد:
۱- اجناس پس از پست شدن در شبکه های اجتماعی تخفیف میگیرند و یا تخفیفشان برداشته میشود.
۲- برخی اجناس میتواند قیمت باربری داشته باشند که در سایت درج نشده باشند و بعدا با تماس با مشتری دریافت گردد که این هزینه در شبکه های اجتماعی اضافه میشود.

سایت فیزا پس از ثبت سفارش یک ایمیل به مشتری ارسال میکنه اگر این ایمیل رو دریافت نکردید با بخش پشتیبانی فیزا (@Fiza_hamkari) تماس بگیرید تا همکارامون مشکل رو براتون حل کنن.

برای آموزش کار با ربات میتوانید از قسمت آموزش در خود ربات استفاده کنید. آی دی ربات: @Fiza_SefareshBot
برای ترجمه سایت ها نیز میتوانید از مرورگر کروم استفاده کنید که این کار را انجام میدهد و یا از خود Google Translate کمک بگیرید.

از قسمت ورود و عضویت گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟” را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده نام کاربری و یا ایمیل خود را وارد کرده و گزینه بازگردانی گذرواژه را انتخاب کنید.یک پیام به ایمیلی که در سیستم ثبت کرده اید ارسال می شود.

اگر پیام را در قسمت صندوق ایمیل خود پیدا نکردید قسمت هرزنامه (span) را چک کنید.

در پیام ایمیل قسمت “برای ریست کردن گذرواژه خود اینجا را کلیک کنید” را انتخاب کنید از صفحه باز شده رمزعبور جدید خود را وارد کرده و گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

سپس وارد قسمت ورود/عضویت شوید و با رمزعبور جدید خود وارد سایت شوید.

ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت شوید سپس از بخش پروفایل کاربری سایت وارد قسمت سفارش ها شوید.

در این قسمت شماره سفارش تمامی سفارشات خود را میتوانید مشاهده کنید.